اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازیگر معروف بالیوودی در فیس بوک رکورد زد


در حالی که سال 2013 سلمان خان فیلمی روی پرده نداشت، امسال و همین ماه فیلم «جی هو» با نقش آفرینی او به نمایش درخواهد آمد. صفحه ی رسمی سلمان خان در فیس بوک 12 میلیون نفر طرفدار(follower)دارد.

کافه سینما: در حالی که سال 2013 سلمان خان فیلمی روی پرده نداشت، امسال و همین ماه فیلم «جی هو» با نقش آفرینی او به نمایش درخواهد آمد. صفحه ی رسمی سلمان خان در فیس بوک 12 میلیون نفر طرفدار(follower)دارد.

صفحات بازیگرانی چون عامر خان و شاهرخ خان فقط 5 میلیون طرفدار دارد.



پس از سلمان خان صفحه ی آمیتاب باچان در این شبکه ی اجتماعی با 8 میلیون هواخواه مقام دوم را داراست. این در حالی است که سال 2013 سلمان خان فیلمی روی پرده نداشت و امسال و همین ماه فیلم «جی هو» با نقش آفرینی او به نمایش درخواهد آمد.

 ولی شاهرخ خان یکی ار پفروش ترین فیلمهای سال 2013 (چینای اکسپرس) و عامرخان فیلم رکورد شکن این روزها(انفجار3) را سال گذشته روی پرده داشته اند. گفتنی است که در سایت گوگل هم لقب پر جست و جو ترین ستاره بالیوود را  سلمان خان به خود اختصاص داده است.


ویدیو مرتبط :
رکورد بازذید از شبکه فیس بوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیس بوک رکورد زد


برای نخستین‌بار یک‌میلیارد نفر تنها در یک روز از فیس‌بوک استفاده کردند، تا این وب‌سایت را تبدیل به پراستفاده‌ترین محصول فن‌آوری موجود روی زمین کنند.

خبرآنلاین: مارک زاکربرگ اعلام کرد که برای نخستین بار یک‌میلیارد نفر تنها در یک روز از فیس‌بوک استفاده کرده‌اند، تا بدین ترتیب از هر هفت نفر روی کره زمین یک نفر از این شبکه اجتماعی استفاده کرده باشد.
 
زاکربرگ در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک نوشت: «ما موفق شدیم که از این مرحله مهم عبور کنیم. برای نخستین بار یک میلیارد نفر در یک روز از فیس‌بوک استفاده کردند.»
 
این عدد نشان‌دهنده این است که فیس‌بوک پس از چین و هند، پرجمعیت‌ترین مکان روی کره زمین بوده است.

زاکربرگ در ادامه نوشت: «جهانی که بازتر بوده و ارتباطات بیشتری داشته باشد، جهان بهتری خواهد بود.» او گفت که فیس‌بوک جوامع را در سطح جهان به هم متصل می‌کند، و او به این موفقیت شرکت افتخار می‌کند.