اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازگشت مجری جنجالی به تلویزیون


سری جدید برنامه «فیتیله ای ها» از بهمن ماه از شبکه دو شروع می شود، آن هم با یک غافلگیری جالب. این بار به جای عمو قناد، محمود شهریاری اجرای این برنامه را در کنار محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی به عهده دارد.

تماشا: سری جدید برنامه «فیتیله ای ها» از بهمن ماه از شبکه دو شروع می شود، آن هم با یک غافلگیری جالب. این بار به جای عمو قناد، محمود شهریاری اجرای این برنامه را در کنار محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی به عهده دارد.

محمد مسلمی، کارگردان و بازیگر فیتیله ای ها درباره سری جدید این برنامه به جام جم گفته است: «سری جدید برنامه فیتیله ای ها از بهمن ماه آغاز می شود. در سری جدید تصمیم داریم کودک را در کنار خانواده بیشتر نشان دهیم. بنابراین در 10 سالگی فیتیله ای روی این موضوع به شکل حرفه ای کار کرده ایم تا برنامه محتوای خوبی داشته باشد.»

بازگشت مجری جنجالی تلویزیون

او در ادامه توضیح داده: «در سری جدید علاوه بر اینکه قصد داریم فرم برنامه را کاملا تغییر دهیم. تلاش می کنیم تا برنامه به لحاظ زیباشناسی و محتوا هم جذابیت های لازم را برای مخاطبان داشته باشد. مسلمی درباره انتخاب محمود شهریاری به عنوان مجری جدید برنامه فیتیله ای ها گفته است: با توجه به اینکه محوریت برنامه کودک و خانواده است، بنابراین تصمیم گرفتیم یک مجری محبوب در برنامه داشته باشیم که برای خانواده ها هم دوست داشتنی باشد. به همین دلیل محمود شهریاری را به برنامه دعوت کردیم. سری جدید این برنامه شامل بخش های متنوعی برای کودکان، نوجوانان و خانواده هاست. به زودی در نشست خبری با حضور علی زارعان، مدیر گروه خردسال و کودک شبکه دو این بخش ها را اعلام می کنیم. امیدواریم با حمایت شبکه بتوانیم یک برنامه شاد برای خانواده ها به ویژه کودکان و نوجوانان تولید و پخش کنیم.»


ویدیو مرتبط :
صحبتهای جنجالی مجری تلویزیون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت خانم مجری جنجالی به تلویزیون


آزاده نامداری درباره سری جدید برنامه «خانمی که شما باشید» اظهار کرد: «در سری جدید از این برنامه، به سراغ سوژه‌های جدید و جذاب‌تر می‌روم تا برای بینندگان جذابیت داشته باشد.»

خبرگزاری ایسنا: آزاده نامداری درباره سری جدید برنامه «خانمی که شما باشید» اظهار کرد: «در سری جدید از این برنامه، به سراغ سوژه‌های جدید و جذاب‌تر می‌روم تا برای بینندگان جذابیت داشته باشد.»

این مجری تلویزیون گفت: «در حال حاضر مشغول آماده‌سازی سری جدید «خانمی که شما باشید» هستیم.»

آشنایی با کوچک‌ترین زن ایرانی که ۶۰ سانت قد دارد‌، گفت‌وگو با خانم شهردار‌، ملاقات با مادر شهیدی احمدی روشن‌، دیدار با دو خواهر کشاورز، گفت‌وگو با عذرا وکیلی (گوینده سلام کوچولو) و... از جمله سوژه‌های جدید «خانمی که شما باشید» است که در ۱۰ قسمت به آن‌ها خواهیم پرداخت.

او با اشاره به پخش سری جدید از برنامه «خانومی که شما باشید» یادآور شد: پیش از این قرار بود این برنامه را از اوایل بهمن ماه مصادف با ایام دهه فجر به روی آنتن ببریم، اما فکر می‌کنم ظرف یک ماه آینده بتوانیم آن را به پخش برسانیم.

نامداری در ادامه درباره برگزیده شدن دو قسمت از «خانومی که شما باشید» در جشنواره عمار، توضیح داد: «سری قبل از برنامه «خانمی که شما باشید» در ۱۲ الی ۱۳ قسمت از شبکه دو سیما به روی آنتن رفت، ‌ در ‌‌نهایت دو قسمت از آن برای جشنواره عمار انتخاب و برگزیده اعلام شد.

دیدار با خانم ۲۸ ساله‌ای که ۹ فرزند داشت و دهمین فرزندش هم در راه بود و ملاقات و گفت‌وگو با مادر شهید مظفر که در یک روز همزمان سه فرزندش شهید شده بودند، از جمله قسمت‌هایی از این برنامه بود که در جشنواره اخیر عمار برگزیده اعلام شد.»

او سپس دربارهٔ کارهای جدیدش در حیطهٔ اجرا خاطرنشان کرد: «فعلا درگیر برنامه «خانمی که شما باشید» هستم، اما یک کار تلویزیونی دیگر به من پیشنهاد شده است که فعلا توافقی صورت نگرفته است. در کل ترجیح می‌دهم کمی صبر کنم تا برنامه‌ای را که دوست دارم قبول کنم برنامه‌هایی که طی این مدت به من پیشنهاد شده احساس می‌کنم به درد من نمی‌خورد؛ چرا که فکر می‌کنم یکسری از کارهایی را که باید انجام می‌دادم‌، انجام دادم حالا دیگر باید کارهای جدیدی از خودم نشان بدهم.»

نامداری در پایان گفت‌وگویش گفت: «اگر قرار باشد کارهای گذشته‌ام را در تلویزیون تکرار کنم، دیگر برایم جذابیت ندارد به همین خاطر منتظرم و دخیل بسته‌ام تا یک کار خوب ساخته شود و به من خبر بدهند تا اجرایش را برعهده بگیرم تا اگر بعد از دو سال دوری از آنتن زنده، برگشتم برنامهٔ خوبی را ارائه بدهم، ‌ امیدوارم که خیر باشد.»