اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازپرس ویژه قتل تهران دست به قلم شد


مدیر انتشارات بین‌الملل از انتشار ۷ مجموعه داستان جنایی با محور سبک زندگی به قلم قاضی محمد شهریاری بازپرس ویژه قتل عمد تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: حسن میرکریمی مدیر انتشارات بین‌‌الملل از انتشار 7 عنوان رمان با موضوع «سبک زندگی»‌ خبر داد و گفت:‌ در این رمان‌ها موضوع «نهی از منکر» به عنوان محور اصلی دستمایه تألیف داستان‌های جنایی قرار گرفته است.

وی افزود:‌ این داستان‌ها به قلم محمد شهریاری بازپرس ویژه قتل عمد تهران تألیف شده‌اند،‌ که برای مخاطبان جوان بسیار کاربرد دارد. این 6 عنوان کار جدیدی در فرم جدیدی از رمان به شمار می‌روند که طی 10 روز آینده روانه بازار نشر خواهند شد.

میرکریمی تصریح کرد:‌ داستان‌ها بر اساس پرونده‌هایی است که در دادسرای جنایی دادگاه شعبه یک ویژه قتل تهران توسط قاضی شهریاری بررسی شده است،‌ وی با دستمایه قرار دادن اصل پرونده،‌ در هر کتاب چند داستان مستقل را گردآوری کرده است.

وی گفت:‌ انتشارات بین‌الملل پیش از این نیز به موضوع «سبک زندگی» به صورت مستقیم پرداخته بود و کتاب‌هایی را با عناوینی چون نحوه مهارت سفر کردن،‌ نحوه عبادت کردن و ... منتشر کرده بود،‌ اما با توجه به اینکه مخاطبان نوجوان معمولا به این سمت کتاب‌‌ها کمتر جذب می‌شوند‌، ما تلاش کردیم تا با شیوه مهندسی معکوس نسبت به موضوع سبک زندگی کتاب‌هایی را منتشر کنیم و زندگی افرادی را که از مسیر زندگی الهی خارج شده‌اند نشان دهیم.

میرکریمی در پایان «قتل در آخرین ملاقات»،‌ «جنایت در دفترخانه»،‌ «قربانی توهم»،‌ «شلیک در شب»‌، «شب نشینی خونین در فیسبوک»،‌ «جنایت در جنایت» و «دسیسه» را از جمله عناوین این کتاب‌ها برشمرد.


ویدیو مرتبط :
تیزر سریال بازپرس آلیس 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازپرس ویژه قتل: فوت پسر 8 ساله در مراسم چهارشنبه سوری تهران




اخبار حوادث - بازپرس ویژه قتل خبر داد
پسر ۸ ساله در شهرک گلستان فوت کرده/متهم در بیمارستان بستری است

بازپرس ویژه قتل تهران با اشاره به قتل یک پسر ۸ ساله گفت: متهم وقوع این حادثه در بیمارستان بستری است.

بازپرس قریشی زاده در گفت‌وگو با  فارس با اعلام این خبر گفت: ساعت 20:40 امشب در شهرک گلستان حادثه‌ای دلخراش گزارش شد.

وی افزود: براساس بررسی‌ها مشخص شد در این محدوده آتشی بر پا شده است که فردی با نزدیک شدن به آتش یک شی نامشخص را به داخل اتش می‌اندازد.

بازپرس قریشی زاده گفت: پس از پرتاب این شی نامشخص انفجار مهیبی رخ می‌دهد و 5 نفر از جمله فرد پرتاب کننده و این پسر بچه 8 ساله مجروح می‌شوند.

وی تصریح کرد: این افراد همگی به بیمارستان منتقل شدند اما در نهایت پسر ۸ ساله به دلیل اصابت یک ترکش به ناحیه شکمش و شدت جراحت وارده فوت می‌کند.

بازپرس ویژه قتل تهران گفت: فردی که این وسیله را به داخل آتش پرتاب کرده بود در حال حاضر در بیمارستان است و هنوز تحقیقات از وی آغاز نشده است.
اخبار حوادث - فارس