اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازنشستگی كارمندان با هر میزان سابقه


پیش نویس طرح بازنشستگی كارمندان دولت با هر میزان سابقه خدمت و نیز طرح استخدام نیمه وقت بانوان در این معاونت تدوین شده است.

ایرنا: معاون حقوقی و امور مجلس معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور گفت: پیش نویس طرح بازنشستگی كارمندان دولت با هر میزان سابقه خدمت و نیز طرح استخدام نیمه وقت بانوان در این معاونت تدوین شده است.

عبدالعلی تاجی افزود: این پیش نویس به كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ارائه شده و در صورت موافقت نمایندگان، این پیشنهاد در قالب یك طرح و به عنوان بندی از لایحه بودجه سال 1391 قابل بررسی خواهد بود.

وی با بیان اینكه برخی از كارمندان تمایل دارند برای مثال با 20 سال سابقه و 20 روز حقوق بازنشسته شوند، اما در قانون مدیریت خدمات كشوری چنین حكمی وجود ندارد، اظهار کرد: از این رو پیش نویسی در معاونت توسعه مدیریت تهیه شده كه قانون مدیریت خدمات کشوری به نوعی اصلاح شده و كارمندان بتوانند با هر سابقه كاری بازنشسته شوند.

تاجی در عین حال افزود: طبیعی است كه مدت زمانی به عنوان كف سابقه خدمت تعیین خواهد شد؛ مانند 15 سال یا شبیه آن.


ویدیو مرتبط :
سخنرانی علیرضامحجوب در مورد اصلاح قانون بازنشستگی با سابقه 10 سال حق بیمه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور: میزان عیدی امسال كارمندان وبازنشستگان



 

 

 

عیدی

 

 

 

لطف‌الله فروزنده در خصوص میزان افزایش عیدی در سال جاری، اظهار داشت: براساس قانون مدیریت خدمات كشوری عیدی بازنشستگان و كارمندان 385 هزار تومان است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: عید بازنشستگان و كارمندان امسال حدود 385 هزار تومان است.

لطف‌الله فروزنده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص میزان افزایش عیدی در سال جاری، اظهار داشت: براساس قانون مدیریت خدمات كشوری عیدی بازنشستگان و كارمندان 385 هزار تومان است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با بیان اینكه برنامه‌های آینده معاونت توسعه و مدیریت سرمایه انسانی فقط اجرای دوركاری است، گفت: انتقال 120 شركت از تهران قطعی شده و تاكنون 30 هزار كارمند از تهران خارج شده‌اند.

فروزنده خاطرنشان كرد: 14 برنامه برای ایجاد یك نگاه سیستمی نسبت به تهران داریم و توسعه هرگونه واحد صنعتی در تهران نیز ممنوع شده است...../تحلیل:تابناک