اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت 74 تن از اراذل و اوباش +عکس


فرمانده انتظامی تهران بزرگ ظهر امروز در حاشیه اجرای دومین مرحله طرح امنیت محله محور و برخورد با اراذل و اوباش و سارقان زورگیر و همچنین سارقان منازل در محدوده جنوب و شرق تهران به تشریح جزییات این عملیات و نحوه دستگیری این متهمان پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی تهران بزرگ ظهر امروز در حاشیه اجرای دومین مرحله طرح امنیت محله محور و برخورد با اراذل و اوباش و سارقان زورگیر و همچنین سارقان منازل در محدوده جنوب و شرق تهران به تشریح جزییات این عملیات و نحوه دستگیری این متهمان پرداخت.

سردار حسین ساجدی‌نیا  افزود: با توجه به درخواست‌های شهروندان مبنی بر برخورد با سارقان،‌ زورگیران و اراذل و اوباش محدوده‌های جنوبی و شرقی شهر تهران اقدام ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برای شناسایی متهمان آغاز شده و در عملیات مشترک پلیس‌های آگاهی و امنیت عمومی تهران بزرگ،‌این متهمان دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در دومین مرحله از این طرح که طی 24 ساعت گذشته انجام شده ماموران پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ موفق شدند 74 تن از اراذل و اوباش، سارقان به عنف و زورگیران را شناسایی و دستگیر کنند که متعاقبا به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

ساجدی‌نیا با اشاره به اینکه طرح مذکور دومین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش در سطح شهر تهران در سال 92 می‌باشد، گفت: این طرح تا جلب رضایت شهروندان و همچنین ریشه‌کنی جرم در شهر تهران ادامه دارد و تا وقتی که مجرم و جرم در جامعه وجود داشته باشد، پلیس با قدرت به دستگیری متهمان و برهم زنندگان نظم عمومی می پردازد.

رییس پلیس پایتخت تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده برخی از این افراد که سابقه شرارت دارند در محل‌های وقوع جرم با حکم قضایی چرخانده خواهند شد تا ضمن شکستن ابهت بی پایه و ریشه آنها، کسانی که شکایتی دارند بتوانند آنها را شناسایی کنند.

وی گفت: با اجرای طرح‌های امنیت محله محور از سال گذشته تا کنون شاهد بوده‌ایم که جرایم خشن در سطح شهر تهران به صورت چشمگیری کاهش داشته و می‌توان گفت در سال جدید نه تنها رشد جرایم نداشته‌ایم بلکه این گونه جرایم به مرحله تثبیت رسیده است.

ساجدی‌نیا با بیان اینکه امیدواریم با صدور حکم‌های بازدارنده از سوی مراجع قضایی، این روند کاهش جرایم ادامه داشته باشد، تاکید کرد: در سال گذشته 12 مرحله طرح برخورد با اراذل و اوباش در تهران اجرا شد و در سال جدید نیز 2 مرحله از این طرح انجام شده که جمعا 150 نفر در سال جاری به عنوان متهم بازداشت شده‌اند.



















ویدیو مرتبط :
اراذل اوباش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: بازداشت اراذل و اوباش تهران


53 نفر از اراذل و اوباش تهران در عملیات شبانگاهی پلیس در پنجمین طرح برخورد با اراذل و اوباش دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر: 53 نفر از اراذل و اوباش تهران در عملیات شبانگاهی پلیس در پنجمین طرح برخورد با اراذل و اوباش دستگیر شدند.