اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت سارقان و زورگیران سابقه دار تهران


رئیس پلیس پایتخت با اشاره به عملیات شب گذشته پلیس آگاهی، از انهدام سه باند بزرگ سرقت و خفت گیری و دستگیری 64 نفر خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس پایتخت با اشاره به عملیات شب گذشته پلیس آگاهی، از انهدام سه باند بزرگ سرقت و خفت گیری و دستگیری 64 نفر خبر داد.

سردار حسین ساجدی‌نیا در تشریح عملیات شب گذشته ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار داشت: ماموران این پلیس شب گذشته در راستای اجرای طرح امنیت محله محور عملیات گسترده‌ای را در سطح شهر تهران انجام دادند و سه باند سرقت منزل، تعداد زیادی زورگیر و جمعی از سارقان لوازم خودرو را دستگیر کردند.

وی با تاکید بر اینکه عملیات شب گذشته همچنان ادامه دارد، از دستگیری 64 سارق و زورگیر طی این عملیات خبر داد و گفت: عملیات رصد سارقان و زورگیران دستگیر شده از یک ماه گذشته آغاز شده که ماموران پلیس شب گذشته دستگیری سارقان و زورگیران شناسایی شده را در دستور کار خود قرار دادند و طی یک عملیات هماهنگ اقدام به دستگیری آنها کردند.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص سابقه‌دار بودن افراد دستگیر شده نیز گفت: اکثر متهمان دستگیر شده دارای سابقه جرایم مشابه بوده و حتی در برخی موارد این متهمان در طرح‌های چندماه گذشته دستگیر شده و در اختیار مقام قضائی قرار گرفته بودند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: متأسفانه تعدادی از این افراد پس از دستگیری در طرح نوروزی امسال آزاد شدند و با راه‌اندازی باند سرقت، جرایم گذشته خود را ادامه می‌دادند.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح همچنان ادامه دارد، از اجرایی شدن چند طرح مشابه تا یکی، دو هفته آینده خبر داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین به موضوع اقدامات پلیس برای آغاز سال تحصیلی جدید نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه هماهنگی‌های مناسبی در حوزه پلیس راهنمایی و رانندگی با شهرداری تهران در خصوص تسهیل حمل و نقل انجام شده و در حوزه انتظامی و امنیتی نیز همچون سنوات گذشته پلیس در سطح معابر حضور پررنگ دارد.


ویدیو مرتبط :
مرخصی سارقان و زورگیران، فرصتی دوباره برای ارتکاب جرم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت باند سارقان سابقه‌ دار در تهران


رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید از انهدام باند سارقان سابقه‌دار مرکز پایتخت در عملیات بامدادی صبح امروز خبر داد و گفت: در این عملیات هفت سارق حرفه‌ای دستگیر و یک کیلوگرم هروئین کشف شد.

خبرگزاری مهر: رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید از انهدام باند سارقان سابقه‌دار مرکز پایتخت در عملیات بامدادی صبح امروز خبر داد و گفت: در این عملیات هفت سارق حرفه‌ای دستگیر و یک کیلوگرم هروئین کشف شد.

سرهنگ حسنوند با اشاره به اجرای طرح امنیت محله‌محور و پاکسازی محلات مرکزی پایتخت در راستای اجرای این طرح، گفت: هفت سارق حرفه‌ای در عملیات شب گذشته ماموران در یکی از پاتوق‌ها شناسایی و دستگیری شدند.

وی با تشریح جزئیات عملیات بامدادی ماموران پلیس، افزود: چندی پیش با ثبت چندین مورد گزارش و شکایت مردمی مبنی بر فعالیت سارقان حرفه‌ای و تجمع آنها در خانه‌ای مجردی حوالی خیابان ولیعصر، انهدام این خانه از وجود سارقان و خرده‌فروشان مواد مخدر در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱۲ قرار گرفت.

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید با اعلام اینکه در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد خانه مجردی خیابان ولیعصر، محل رفت و آمد خرده‌فروشان مواد مخدر و سارقان و کیف‌قاپان است، از این رو تیم ویژه‌ای از ماموران تخصصی کلانتری، مسئولیت رسیدگی به این پرونده را بر عهده گرفتند.

حسنوند افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی، ساعت هشت صبح امروز ماموران کلانتری به اتفاق نماینده دادستان به محل خانه مجردی مراجعه کرده و توانستند با محاصره این پاتوق، تعداد هفت متهم سابقه‌دار را شناسایی و زمین‌گیر کنند.

وی با اعلام اینکه متهمان به محض مشاهده ماموران، قصد داشتند از طریق پنجره‌ها فرار کنند، افزود: همه متهمان حاضر در خانه مجردی با سرعت عمل ماموران دستگیر شدند. با انتقال متهمان دستگیر شده به کلانتری و در بازرسی‌های تخصصی از مخفیگاه متهمان، حدود یک کیلوگرم هروئین، ۴۶ گرم تریاک، ۵۳ گرم و ۷۰ سانت حشیش کشف و ضبط شد.

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید گفت: با تشکیل پرونده و انتقال متهمان به کلانتری، متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی، در اختیار دادسرا قرار گرفتند.