اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بابک جهانبخش با من و بارون می آید


بابک جهانبخش در سال جاری تصمیم دارد آلبوم جدید «من و بارون» را اواخر بهار 91 به بازار موسیقی عرضه کند.

تماشا: بابک جهانبخش خواننده خوب و خوش صدای موسیقی پاپ است که متولد اولین روز بهار است. این خواننده در سال گذشته کنسرت های متعددی در ایران برگزار کرد که استقبال بی نظیری داشت. بابک جهانبخش در سال جاری تصمیم دارد آلبوم جدید «من و بارون» را اواخر بهار 91 به بازار موسیقی عرضه کند.



محمدرضا خانزاده، تهیه کننده و مدیر برنامه بابک جهانبخش گفت: «این آلبوم حدودا شامل 12 قطعه است که آهنگساز تمام قطعات آن بابک جهانبخش است و از سوی موسسه فرهنگی–هنری اکسیر نوین منتشر خواهد شد».

او افزود: «بابک جهانبخش، کوشان حداد، هومن نامداری، پیام هوشمند، امیر فتحی و... تنظیم این آلبوم را برعهده دارند و محسن شیرآلی، یاحا کاشانی و بابک جهانبخش ترانه های این آلبوم را سروده اند».

خانزاده تصریح کرد که «من و بارون» نام یکی از قطعات آلبوم است که به احتمال زیاد نام آلبوم قرار خواهد گرفت.

او درباره تغییراتی که در این آلبوم ایجاد شده است اظهار داشت:

«به جرات می توان گفت این آلبوم یکی از قوی ترین کارهای بابک جهانبخش است که به سبک کارهای گذشته اوست اما با تنظیم های جدیدی که روی این آلبوم انجام  شده کار را بسیار متفاوت تر از کارهای قبلی کرده است که فکر می کنم استقبال خوبی داشته باشد. این آلبوم یک آلبوم با حال و هوای بهاری است که از هر لحاظ نسبت به آلبوم های دیگر این خواننده متفاوت است».

خانزاده افزود: «بعد از انتشار آلبوم یعنی تقریبا اواخر خرداد ماه برنامه کنسرت های بابک جهانبخش برگزار می شود که اجراهایی در تهران همچنین تور کنسرت در ایران، آمریکا و اروپا خواهد داشت. البته لازم به ذکر است چون منتظر دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم تاریخ این برنامه ها را بعدا اعلام خواهیم کرد».

او ادامه داد: «در سال گذشته بابک جهانبخش چند پیشنهاد کار بازیگری داشته ولی در حال حاضر تصمیمی در این باره گرفته نشده است. همچنین علاوه بر اجرای تیتراژ برنامه «نیم روز» و «عشق من و یاد من» که در حال پخش است چند پیشنهاد اجرای تیتراژ برنامه داشته اند که در حال مذاکره هستیم».

خانزاده ادامه داد: «بابک جهانبخش پیشنهاد برنامه رادیویی هم داشته است اما به علت اینکه تقریبا قرارداد کارهای سینمایی و تلویزیونی بسته شده است فعلا رادیو در اولویت دوم قرار دارد.»


ویدیو مرتبط :
من و بارون بابک جهانبخش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آلبوم "من و بارون" بابک جهانبخش رونمایی شد


«من و بارون» نام آلبوم جدید بابک جهانبخش است که ظهر امروز رونمایی شد.

خبرگزاری پانا: «من و بارون» نام آلبوم جدید بابک جهانبخش است که ظهر  رونمایی شد.

در این مراسم امیر فتحی رهبر ارکستر جهانبخش و محمدرضا خانزاده مدیر موسسه فرهنگی، هنری و تبلیغاتی اکسیر نوین حضور داشتند.



«من و بارون» دربرگیرنده 11 قطعه موسیقی است که جهانبخش آهنگسازی تمامی قطعات آن را برعهده داشته است.

یادآور می‌شود، جهانبخش قطعه «من و بارون» را با همصدایی رضا صادقی اجرا کرده است.

همه دنیام، دیدنی شدی، ای دل، مواظب خودت باش،‌ من و بارون، به خودت باختمت،‌ ایده‌آل، اقرار، ای کاش و دوباره نام‌های قطعات آلبوم جدید «بابک جهانبخش» هستند.