اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

این عکس 80 سال واقعیت نداشت!


این عکس که 80 سال از عمر آن می‌گذرد، تنها یک تصویر تبلیغاتی بود ولی در زمان چاپ و انتشار آن به این مطلب اشاره نشده بود.

شبکه ایران: عکس یکی از ماندگارترین هنرهایی است که رخدادهای تلخ و شیرین گذشته را برای آیندگان زنده نگه می دارد؛ ولی این عکس که 80 سال از عمر آن می‌گذرد، تنها یک تصویر تبلیغاتی بود ولی در زمان چاپ و انتشار آن به این مطلب اشاره نشده بود.

تصویری که با نام «نهار بر فراز آسمانخراش» (Lunch Atop a Skyscraper) به مدت هشتاد سال گذشته یکی از شناخته‌ترین و پربیننده‌ترین تصاویر در جهان به حساب می آید، واقعیت ندارد و تنها یک پوستر تبلیغاتی است.



در این عکس، شماری از کارگران شهر نیویورک مشاهده می شود که بر روی یک تیر آهن در کارگاه ساختمان سازی «منهتن» نشسته و در حالی که پاهای خود را آویزان کرده‌اند، مشغول غذا خوردن هستند.«کن جانسون»، مورخ آمریکایی در باره این تصویر گفت: این تصویر در 20 سپتامبر سال 1922 میلادی برای کارگاه ساختمانی «راکفلر سانتر»، تهیه و منتشر شده بود ولی برای همگان اینگونه عنوان شده است که این عکس واقعی است.

وی افزود: اینکه این کارگران مشغول غذا خوردن هستند شکی نیست، ولی با یکصد عکس دیگر مونتاژ شده بود تا این تصویر به دست بیاید.


ویدیو مرتبط :
سینما چندبعدی واقعیت مجازی تا 80% تخفیف ویژه تلگرامی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جشن عروسی با 80 سال تاخیر! +عکس


زوج پاراگوئه ای هشتاد سال پس از ازدواج مراسم عروسی خود را برگزار کردند.

باشگاه خبرنگاران: زوج پاراگوئه ای هشتاد سال پس از ازدواج مراسم عروسی خود را برگزار کردند.



در منطقه "سانتا روزا دل آگورای" در کشور پاراگوئه، پیرمرد صد و سه ساله و پیرزن نود و نه ساله پس از گذشت هشتاد سال از ازدواجشان مراسم عروسی خود را برگزار کردند.

این زوج در طول هشتاد سال زندگی زناشویی موفق به برگزاری مراسم عروسی خود نشده بودند. در این مراسم بیش از صد نوه و نبیره و نتیجه این زوج حضور داشتند.