اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ایران خطرناک ترین حریف نیجریه است!


از نظر بازیکن سابق تیم ملی نیجریه،، ایران تیم بسیار خوبی است و خطرناک ترین حریف شاگردان استفن کشی محسوب می شود

سایت گل: نیجریه ای ها بازی با ایران را حسابی جدی گرفته اند.پاتریک پاسکال بازیکن سابق تیم ملی نیجریه در مصاحبه ای که با سایت punchng داشته، به شاگردان استفن کشی هشدار داده که به هیچ عنوان نباید تیم ایران را دست کم بگیرند چون ایرانی ها توان شکست دادن نیجریه را دارند.

نیجریه در گروهی قرار گرفته که به جز ایران، آرژانتین و بوسنی هم در آن حضور دارند. در تازه ترین رنکینگ فیفا، ایران در رده 33 قرار گرفته، بوسنی تیم نوزدهم دنیاست و نیجریه هم در جایگاه سی و هفتم قرار گرفته است با این همه تعدادی از هواداران قهرمان جام ملتهای افریقا عقیده دارند که تیم کشورشان می تواند ایران و بوسنی را شکست دهد. عقیده ای که باعث نگرانی بازیکن سابق نیجریه شده. پاسکال به کشی و شاگردانش هشدار داده که تمام تمرکزشان را روی بازی با ایران بگذارند چون شاگردان کی روش می توانند سخت ترین حریف آنها در مرحله گروهی باشند. پاسکال می گوید:" باید به جای اینکه نگران آرژانتین باشیم، نگران بازی با ایران باشیم. اگر بخواهیم آنها را دست کم بگیریم، قطها در بازی مقابل آنها به مشکل خواهیم خورد. خیلی ها بی خیال ایران شده اند چون آنها بازیکنی که در باشگاههای بزرگ اروپایی بازی کنند، ندارند اما در فوتبال امکان هر اتفاقی وجود دارد. ما چیز زیادی از ایران نمی دانیم و این موضوع کار ما را برای بازی با این تیم سخت می کند"

پاسکال برای اثبات حرفهایش، از تیم آرژانتین کمک می گیرد:" ما آرژانتین را به خوبی می شناسیم چون با آنها بازی کرده ایم و می دانیم چه بازیکنانی در ترکیب این تیم حضور دارند. دیدار با آرژانتین آخرین دیدار ماست و می توانیم این تیم را شکست دهیم اما چیزی از قدرت ایران نمی دانیم" بازیکن سابق تیم ملی نیجریه حساب ویژه ای روی شاگردان کی روش باز کرده است:" ایران از آسیا به جام جهانی صعود کرده. قاره ای که پیشرفت فوتبال در آن بسیار سریع است و به همین دلیل باید ایران را یک تیم بسیار خوب قلمداد کرد. اگر می خواهیم برای بازی دوممان مقابل بوسنی روحیه خوبی داشته باشیم باید هر طور شده ایران را شکست دهیم"


ویدیو مرتبط :
انریکه: تیم حریف روی ضربات شروع مجدد خطرناک بود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی نیجریه: ایران می‌تواند خطرناک باشد


سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه گفت که نباید در جام جهانی هیچ تیمی را دست‌‌کم گرفت. تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه گفت که نباید در جام جهانی هیچ تیمی را دست‌‌کم گرفت.

تیم ملی نیجریه در گروه F جام جهانی 2014 برزیل با ایران، آرژانتین و بوسنی‌وهرزگوین همگروه است. عقاب‌ها در نخستین بازی خود در تاریخ 16 ژوئن (26 خرداد 93) در شهر کوریتیبا به مصاف ایران می‌روند و پس از رویارویی با شاگردان کارلوس کی‌روش باید با بوسنی و آرژانتین بازی کنند.

استفان کِشی، سرمربی نیجریه گفت: رقابت‌های جام جهانی بزرگترین صحنه فوتبالی جهان است و ما هم انتظار رقابت‌های سخت و جدی را داریم. به طور حتم این مسابقات محکی خوب برای شخصیت تمامی تیم‌های حاضر در این تورنمنت است و پیام من به بازیکنانم همانطور که همیشه گفته‌ام این است که باید تمرکز خودشان را بالاتر ببرند و وقتی تحت شرایط دشوار قرار گرفتند نباید دست از مقابله بردارند.

سرمربی 52 ساله نیجریه با تأکید بر اینکه نباید در جام جهانی هیچ تیمی را دست‌کم گرفت، اظهار داشت: ایران می‌تواند تیمی خطرناک باشد اگر با حوصله و دقت بیشتری مقابل ما بازی کند. باید برابر ایران با همان جدیتی که مقابل آرژانتین و بوسنی بازی خواهیم کرد، به میدان برویم.