اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اکران فیلم های نوروزی در برج میلاد


فیلم های سینمایی تهران 1500، حوض نقاشی، رسوایی و عشق در ایام نوروز در سالن همایش های برج میلاد اکران عمومی می شود.

تماشا: فیلم های سینمایی تهران 1500، حوض نقاشی، رسوایی و عشق در ایام نوروز در سالن همایش های برج میلاد اکران عمومی می شود. این خبر را فرزاد هوشیار، مدیر برج میلاد داده و درباره نبودن فیلم هایی چون قاعده تصادف و رژیم طلایی در اکران نوروزی برج میلاد گفته: «انتخاب نشدن این آثار برای اکران نوروزی به واسطه سیاستگذاری خاصی نبوده و پخش کننده طرف قرارداد با برج میلاد، اکران این آثار را در دستور کار نداشته است.»

به گفته هوشیار، قیمت بلیت سینماهای برج میلاد مانند سینماهای درجه یک شهر تهران 5 هزار تومان تعیین شده است. او یادآور شد: «همچنین سینمای شش بعدی برج میلاد نیز که سینمایی کاملا ایرانی است پیش از ایام نوروز افتتاح خواهد شد.»

به گفته مدیرعامل برج میلاد، در این سینما 32 افکت برای فیلم های سینمایی وجود دارد که در نوع خود منحصر به فرد است. هوشیار تاکید کرد که برج میلاد در قالب برنامه های نوروزی از ساعت 9 تا 22 پذیرای علاقمندان است.

 او همچنین از آمادگی برج میلاد برای نمایش تئاتر بخش خصوصی در این مجموعه خبر داد و اظهار امیدواری کرد: «پس از نوروز سال 92، مسابقه نمایشنامه خوانی در برج میلاد با حضور اهالی تئاتر برگزار می شود.»

درباره اکران های روز گذشته خبر دیگری هم اعلام شد. بنا بر اعلام خبرگزاری مهر و براساس شنیده ها قرار است فیلم «پل چوبی» بعد از انتخابات ریاست جمهوری روی پرده بود. از طرف دیگر این خبرگزاری در گفت و گویی با محسن علی اکبری تهیه کننده «استرداد» گفته است: ««استرداد» ساخته علی غفاری با حذف 9 دقیقه آن با نظر تعدادی از کارشناسان برای اکران در عید فطر آماده می شود.»


ویدیو مرتبط :
جشنواره نوروزی برج میلاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اکران های نوروزی در سینمای برج میلاد


فیلم های «بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی کیا و «ابد و یک روز» سعید روستایی در سینما برج میلاد اکران می شوند.

خبرگزاری مهر: فیلم های «بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی کیا و «ابد و یک روز» سعید روستایی ایام تعطیلات نوروز در سینمای برج میلاد تهران اکران می شوند و شهروندان می توانند ضمن بازدید از این مجموعه، به تماشای فیلم های نوروزی در این مجموعه گردشگری - تفریحی بنشینند.

فیلم سینمایی «بادیگارد» در سالن ۴ مرکز همایش های برج میلاد و فیلم «ابد و یک روز» در سالن ۵ این مجموعه برای علاقمندان فیلم و سینما اکران می شود.

«بادیگارد» در سانس های ۱۰:۳۰،۱۳،۱۵:۳۰،۱۸،۲۰:۳۰ و فیلم ابد و یک روز در سانس های ۱۱،۱۳:۳۰،۱۶،۱۸:۳۰،۲۱ اکران می شود.

«بادیگارد» درباره حفاظت از شخصیت ها است. نقش محافظ شخصی را پرویز پرستویی بازی می‌کند و از یکی از شخصیت‌های مهم نظامی محافظت می‌کند.

همچنین در خلاصه داستان «ابد و یک روز» آمده است: خانواده در تدارک مراسم عروسى سمیه هستند اما اتفاقاتی روابط خواهران و برادران را سرد می كند كه در نهایت باعث ماجراهایی می شود.