اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اکبر عبدی به خانه رضا داود نژاد می‌رود


در فصل دوم «شام ایرانی» که به زودی وارد بازار شبکه نمایش خانگی می‌شود رضا داودنژاد، فیروز کریمی، بیژن بنفشه‌خواه و اکبر عبدی مهمان خانه‌های همدیگر شدند.

خبرگزاری مهر:  در فصل دوم «شام ایرانی» که به زودی وارد بازار شبکه نمایش خانگی می‌شود رضا داودنژاد، فیروز کریمی، بیژن بنفشه‌خواه و اکبر عبدی مهمان خانه‌های همدیگر شدند.

محمدحسین شایسته تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه گفت: «پخش فصل اول این مجموعه به تازگی به پایان رسید که خوشبختانه با استقبال خوبی روبرو شد و من از آن راضی بودم.»



او از آغاز تصویربرداری فصل دوم این مجموعه خبر و توضیح داد: «در فصل اول مهران غفوریان یکی از شخصیت‌های این مجموعه بود که به لحاظ حضور در کارهای طنز متفاوت‌تر از دیگران بود. اما در سری دوم «شام ایرانی» بیشتر شخصیت ها در یک سطح قرار دارند. البته در قسمت دوم حضور فیروز کریمی نیز به جذابیت‌های کار اضافه کرده است.»

شایسته ادامه داد: «ما از ابتدا نمی‌خواستیم در ماه رمضان پخش را ادامه دهیم به همین دلیل وقفه‌ای بین کار افتاد اما با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از نیمه شهریور پخش مجموعه آغاز خواهد شد.»

در فصل اول «شام ایرانی» مهران غفوریان، حمید عسگری، امیر حسین رستمی، کامبیز دیرباز حضور داشتند.

 مجموعه «شام ایرانی» طی 4 هفته در قالب 4 دی وی دی در شبکه نمایش خانگی به تهیه کنندگی محمدحسین شایسته عرضه می‌شود. پیش از این ساخت و تهیه چند سری از این مجموعه را بیژن بیرنگ انجام داده بود. 


ویدیو مرتبط :
بازی دیدنی اکبر عبدی تو فیلم رضا عطاران( عبدی زن شده!!)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«رضا داود نژاد» دوباره زیر تیغ می رود


رضا داودنژاد فردا (6 آذر ماه) در بیمارستانی در شیراز تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری ایسنا: رضا داودنژاد فردا (6 آذر ماه) در بیمارستانی در شیراز تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

این بازیگر برای آخرین عمل جراحی مراحل پس از درمان پیوند کبد از هفته گذشته به شیراز سفر کرده است و این روزها در شیراز بسر می‌برد.

داودنژاد گفت: آخرین عمل را در راستای دوران نقاهت پس از عمل پیوند کبد فردا انجام خواهم داد.

او اظهار امیدواری کرد که پس از این عمل که عمل آخرش خواهد بود، شرایط و آمادگی کار داشته باشد.

داودنژاد در یکی از بیمارستان‌های شیراز زیر نظر متخصصان پزشکی که از ابتدا عمل کبد او را انجام دادند تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

داودنژاد عمل پیوند کبدش را دو سال گذشته انجام داده است.