اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اوباما در پی شکستن رکورد جاستین بیبر!


مدیران وبسایت Funny or Die امیدوارند ویدوی مصاحبه با باراک اوباما توقع دارند که خیلی زود این برنامه رکورد 17.8 میلیون بیننده برنامه جاستین بیبر را بشکند.

خبرگزاری تسنیم: مدیران وبسایت Funny or Die امیدوارند ویدوی مصاحبه با باراک اوباما توقع دارند که خیلی زود این برنامه رکورد 17.8 میلیون بیننده برنامه جاستین بیبر را بشکند.

«در میان سرخس ها» نام یک تاک شوی اینترنتی است که توسط وبسایت Funny or Die تهیه می شود. مجری این برنامه زک گالیفیانکیس کمدین سرشناس مجموعه فیلم های «خماری» است که در هر برنامه میزبان یک مهمان سرشناس است. وبسایت مذکور روز جمعه مصاحبه با باراک اوباما را منتشر کرد که تا کنون بیش از 15 میلیون بیننده داشته و مدیران وبسایت توقع دارند که خیلی زود این برنامه رکورد 17.8 میلیون بیننده برنامه جاستین بیبر را بشکند.

اوباما در مورد حضورش در این برنامه گفته که حتی دخترش مالیا هم غافل گیر شده که او با زک گالیفیانکیس مصاحبه داشته ولی اوباما انگیزه اش از حضور در این برنامه را توضیح و تبلیغ بیشتر برنامه درمانی اش برای جوانان دانسته است. ظاهرا در این زمینه موفق هم بوده چرا که مدیران سایت برنامه درمانی باراک اوباما از افزایش چهل درصدی ترافیک این سامانه برای ثبت نام خبر دادند.

باراک اویاما نشان داده که از اهمیت رسانه ها با خبر است و در طول دوران تصدی اش بر کاخ سفید بارها از این ابزار قدرتمند برای تهییج مردم کشورش استفاده کرده است. این اولین بار نیست که نخستین رئیس جمهور سیاه پوست آمریکا با یک چهره هالیوودی در یک برنامه رسمی حضور پیدا می کند.

 اوباما در دوران ریاست جمهوریش بارها برای هالیوودی ها میهمانی گرفته یا در میهمانی هایی با حضور آنها شرکت کرده است. استیون اسپیلبرگ یکی از کارگردانان نزدیک به این سیاست مدار مشهور است. او حتی از استودیوی دریم وورکس هم دیدن کرده و حضور همسرش در اسکار هشتاد و پنجم نشان می دهد که این زوج سیاسی چقدر از اهمیت رسانه برای جلو بردن اهداف سیاسی آگاه هستند.


ویدیو مرتبط :
اوباما و جاستین بیبر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رکورد زدن «ادل»، اوج گیری «جاستین بیبر»


هفته گذشته یکی از پرخبرترین هفته های اخبار موسیقی جهان بود؛ هفته ای که تک تراک «ادل» توانست رکورد بزند و جایزه معروف موسیقی اروپا MTV نیز برندگان خود را شناخت.

 
 
 

هفته نامه تماشاگران امروز:
هفته گذشته یکی از پرخبرترین هفته های اخبار موسیقی جهان بود؛ هفته ای که تک تراک «ادل» توانست رکورد بزند و جایزه معروف موسیقی اروپا MTV نیز برندگان خود را شناخت.

موزیک ویدئوی تک آهنگ جدید «اَدِل» خواننده سرشناس انگلیسی در اولین روز انتشار در مدت 24 ساعت، 7.27 میلیون بار دیده شد. تک آهنگ HELLO از آلبوم هنوز منتشر نشده «25» با ثبت 7.27 میلیون بار دیده شدن در مدت 24 ساعت، رکورد پربازدیدترین موزیک ویدئو را از آن خود کرد.

این تک آهنگ در آستانه شکستن رکورد فروش نیز قرار دارد، به گونه ای که در مدت سه روز، 160 هزار نسخه از آن به فروش رفته. همچنین 156 هزار بار در انگلیس و 450 هزار بار در آمریکا دانلود شده است.

«اَدِل» خواننده انگلیسی است که با انتشار دومین آلبوم استودیویی اش با نام «21» در سال 2011 به اوج شهرت رسید. این آلبوم حدود 30 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت و رکورد طولانی ترین مدت صدرنشینی در جدول پرفروش ترین آلبوم های موسیقی در بریتانیا را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرد.

این خواننده جوان علاوه بر کسب 10 جایزه گِرَمی، موفق به کسب جایزه گلدن گلوب و جایزه اسکار برای ترانه فیلم «اسکای فال» (جیمزباند) نیز شده و تخمین زده می شود که حدود 40 میلیون نسخه از آلبوم هایش و بیش از 50 میلیون نسخه از تک آهنگ های او در سراسر جهان فروخته شده است.

آلبوم جدید «اَدِل» به نام «25» روز 20 نوامبر سال 2015 منتشر خواهد شد و به تازگی تک آهنگ «سلام، صدامو می شنوی» از همین آلبوم منتشر شده است. انتشار آثار جدید ادل در هفته گذشته در حالی اتفاق افتاد که یکی از جایزه های مهم موسیقی اروپا نیز در روزهای میانی هفته گذشته باعث شد هفته اخبار دغ موسیقی اروپا شکل بگیرد.

برندگان مسابقه MTV در بخش های مختلف معرفی شدند و «جاستین بیبر» با کسب پنج جایزه، ستاره مراسم اعطای جوایز MTV 2015 یا «جوایز موسیقی اروپا» شد. بیبر جوایز بخش های بهترین خواننده مرد، بهترین همخوانی، بیشترین هوادار، بهترین اجرای آمریکای شمالی و خوش لباس ترین خواننده را از آن خود کرد.

«اد شیران» نیز در دو بخش بهترین اجرای زنده و بهترین اجرای جهانی برای خواندن در فستیوال «V» انگلیس در سال 2014 جوایزی کسب کرد.

جایزه بهترین خواننده زن به «ریحانا» رسید و «تیلور سوییفت» موفق شد جایزه بخش بهترین ترانه «MTV» را به خانه ببرد. گروه «One Direction» نیز بهترین اجرای پاپ را داشت و «شاون مندز» هم در دو بخش برنده جایزه شد.

بر اساس گزارش بی بی سی، اجرای «مکلمور» و «رایان لوییز» به عنوان بهترین ویدئو در مراسم اعطای جوایز موسیقی اروپا شناخته شد و «کلدپلی» جایزه بهترین خواننده راک را از آن خود کرد. «نیکی میناژ» هم جایزه بهترین خواننده هیپ هاپ را کسب کرد.