اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انهدام بزرگترین باند تروریستی در کشور


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش 3 ماهه نیروی انتظامی یک گروهک تروریستی که از سال 88 اقدام به اعمال مجرمانه کرده بود، منهدم و 12 سرکرده این باند دستگیر شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش 3 ماهه نیروی انتظامی یک گروهک تروریستی که از سال 88 اقدام به اعمال مجرمانه کرده بود، منهدم و 12 سرکرده این باند دستگیر شدند.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اعلام خبر انهدام گروهک تروریستی،‌ بیان داشت: ماموران زبده پلیس سیستان و بلوچستان از 3 ماه گذشته فعالیت‌های اطلاعاتی خود را جهت شناسایی و دستگیری سرکرده‌های یک گروهک تروریستی در مناطق مختلف استان آغاز کردند.
 
وی درباره این باند تروریستی گفت: این گروهک از سال 88 تاکنون موجب بسیاری از ناامنی‌ها در سطح شهر‌های مختلف استان سیستان و بلوچستان شده بود و ده‌ها عملیات تروریستی نیز توسط این باند مخوف برعیله نیروی انتظامی، مردم بی‌گناه، معلمان و کارمندان دولتی صورت گرفته است.
 
این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: پلیس در یک عملیات ضربتی که دو شب گذشته به وقوع پیوست موفق شد تا 12 سرکرده اصلی این باند را دستگیر کند.
 
به گفته سردار رحیمی، پس از انتقال جنایتکاران به مقر پلیس، این افراد به ده‌ها مورد اعمال تروریستی نظیر به شهادت رساندن "معلم نوروزی" در شهرستان سرباز، قتل دو کارمند ثبت احوال، ترور 3 پرسنل نیروی انتظامی و یک بسیجی و کارگذاشتن تله‌های انفجاری در سطح استان که منجر به شهادت و مجروحیت نظامیان و مردم شده بود، اعتراف کردند.

گفتنی است، تحقیقات پلیس برای کشف سایر جرائم این جنایتکاران همچنان ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
انهدام بزرگترین باند قاچاق چوب در شیراز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انهدام بزرگترین باند کلاهبرداری پیامکی کشور


بزرگترین باندکلاهبرداری پیامکی کشور در اصفهان شناسایی و منهدم شد.

واحد مرکزی خبر: بزرگترین باندکلاهبرداری پیامکی کشور در اصفهان شناسایی و منهدم شد.

سـرپرست پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان امروز گفت: این باند کلاهبرداری با ارسال میلیون ها پیام فریبنده به شهروندان در سراسرکشور از جمله تهران، اصفهان، البرز، مازندران و فریب تعداد زیادی از آنها اقدام به سرقت از حساب آنها می کردند که با پیگیری های شبانه روزی پلیسفتای اصفهان شناسایی و تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ مرتضوی افـزود: اعضای 13 نفره این باندکلاهبرداری با عـنوان برنده شدن در قرعه کشی و دریافت جایزه، اطلاعات حساب بانکی افراد را با روشهای حرفه ای وفریبکارانه دریافت و از حساب آنها سرقت می کردند.

وی گفت: از متهمان تعدادی خودرو و سیستم های رایانه ای و همچنین بیش از 150 عدد سیم کارت اعتباری کشف شده است.