اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امیر قطر به دنبال خرید میلان


گفته می شود یک پیشنهاد 500 میلیون یورویی، برلوسکونی را به فروش باشگاهش راضی خواهد کرد.

گل: سیلویو برلوسکونی، مالک باشگاه میلان، احساس می کند زمان خداحافظی اش از روسونری فرا رسیده و آماده است تا این باشگاه را به شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی، امیر قطر بفروشد.

باشگاه میلان در یک سال اخیر با مشکلات مالی زیادی دست به گریبان بوده و مجبور به فروش ستاره هایی مانند زلاتان ابراهیموویچ و تیاگو سیلوا در تابستان شده است؛ ضمن اینکه برای کاهش هزینه های باشگاه، قرارداد بازیکنان باتجربه ای مانند نستا، گتوزو و کلارنس سیدورف نیز تمدید نشد.

با این وجود، میلان همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و به همین برلوسکونی که به دنبال تجدید حیات سیاسی است، در مورد ادامه حضورش در راس باشگاه پرطرفدار میلان دچار تردید شده است.

نخست وزیر سابق ایتالیا به تازگی به اتهام کلاهبرداری مالیاتی به 12 ماه حبس محکوم شده و اکنون به دنبال این است رد این محکومیت با فرجام خواهی است.

به همین دلیل آماده است تا باشگاه را به بهترین قیمت واگذار کند و در این بین، شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی از بیشترین شانس برای خرید این باشگاه برخوردار است.

گفته می شود یک پیشنهاد 500 میلیون یورویی، برلوسکونی را به فروش باشگاهش راضی خواهد کرد.

کمپانی هایی مانند گازپروم و فره رو نیز به دنبال خرید میلان هستند اما امیر قطر از شانس بیشتری برخوردار است.


ویدیو مرتبط :
امیر قطر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیر قطر یک جزیره خرید!


شهردار جزیره "ایتاکا" در یونان اعلام کرد، امیر قطر یکی از جزایر این کشور را به مبلغ 9 / 4 میلیون یورو خریداری کرده است.

خبرگزاری ایسنا: شهردار جزیره "ایتاکا" در یونان اعلام کرد، امیر قطر یکی از جزایر این کشور را به مبلغ 9 / 4 میلیون یورو خریداری کرده است.

شهردار جزیره "ایتاکا" در یونان در گفتگو با شبکه "میگا" یونان اعلام کرد: شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی، امیر قطر جزیره "اوکسیا" در دریای مدیترانه را به قیمت 9 / 4 یورو خریداری کرده است.

وی در ادامه افزود: امیر قطر در مقابل خرید این جزیره که مساحت آن بالغ بر 2 / 4 کیلومتر مربع است، مبلغ 9 / 4 یورو و 5 / 3 میلیون یورو نیز برای دستیابی به پنج جزیره کوچک که مساحت آنها 6 / 1 کیلومتر مربع می‌باشد، پرداخت کرد.

شهردار جزیره ایتاکای یونان در ادامه گفت: امیر قطر همچنان متعهد شده است که خطوط انتقال آب از مناطق خشک به این جزیره با هدف کمک به منطقه بکشد.