اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امیر تتلو: بازداشت نشده ام


درحالی که روزنامه ایران در خبری از بازداشت امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو از خوانندگان رپ خبر داده اما بررسی های اولیه حاکی است این خبر صحت ندارد.

عصر ایران: درحالی که روزنامه ایران در خبری از بازداشت امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو از خوانندگان رپ خبر داده اما بررسی های اولیه حاکی است این خبر صحت ندارد.

امیر تتلو از که از فعالان اینستاگرام است، طبق معمول هر روز از دیشب تاکنون چند پست منتشر کرده و در آخرین مورد صبح امروز با پستی در اینستاگرام از طرفدارانش دعوت کرده بود که نماز صبح را اقامه کنند.

امیر تتلو: بازداشت نشده ام

امیر تتلو: بازداشت نشده ام

بررسی های تکمیلی خبرنگار ما نشان می دهد خبر مورد استناد روزنامه ایران مربوط به سال 92 است و به نوعی این روزنامه دچار اشتباه شده است.

تتلو در واکنش به این شایعه هم در اینستاگرامش اینگونه نوشت: دوستان هفته ى ناجا هست و باز یه عده از خدا بى خبر و ضد ایران میخواد نیروى انتظامى رو خراب كنن و چهره ى نظام رو خراب كنن و به همین خاطر خبر دستگیریه مارو پخش كردن!! خواستم بگم كه این فقط یك شایعه هست پس به جاى این حرفا و این شایعه ها این هفته رو تبریك بگیم و خسته نباشید بگیم به عزیزان زحمت كشى كه واقعا واسه امنیت كشور زحمت میكشن و عشق رو تو كشورمون جارى كنیم و براى مهربانى ایجاد انگیزه كنیم.


ویدیو مرتبط :
‫امیر تتلو، خواننده زیر زمینی، بازداشت شد‬

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیر تتلو بازداشت شد



اخبار,اخبار فرهنگی,خواننده‌های زیرزمینی

سرهنگ مسعود زاهدیان رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا درباره برخورد پلیس با خواننده‌های زیرزمینی که اقدام به ساخت آثار خود و پخش آن در شبکه‌های خارجی می‌کنند، گفت: پلیس با این دسته از افراد برخورد می‌کند و اخیراً نیز با خواننده‌ای به نام «تتلو» برخورد کرده است و وی هم‌اکنون پس از دستگیری، در اختیار مقام‌ قضایی است.

  امیر تتلو که یکی از خوانندگان زیرزمینی در ایران است، از سوی پلیس امنیت دستگیر شد.
 
به نوشته روزنامه ایران، سرهنگ مسعود زاهدیان رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا درباره برخورد پلیس با خواننده‌های زیرزمینی که اقدام به ساخت آثار خود و پخش آن در شبکه‌های خارجی می‌کنند، گفت: پلیس با این دسته از افراد برخورد می‌کند و اخیراً نیز با خواننده‌ای به نام «تتلو» برخورد کرده است و وی هم‌اکنون پس از دستگیری، در اختیار مقام‌ قضایی است.
 
وی با بیان اینکه "پلیس همه این موارد را شناسایی کرده و با آنها برخورد می‌کند"، گفت: اجازه نخواهیم داد در فضای قانونی کشور اتفاقی بیفتد.
 
رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا اضافه‌ کرد: در حال حاضر هم صداوسیما و هم وزارت ارشاد زمینه‌های لازم برای فعالیت هنرمندان را فراهم کرده‌اند و افرادی که به شکل زیرزمینی قصد فعالیت دارند باید دست از این کار خود بردارند و در قالب هنر قانونی و واقعی به فعالیت خود ادامه دهند.


  اخبار فرهنگی  -  ایران