اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افشای رابطه اوباما با "په په" جنجالی شد


یک روزنامه غربی رابطه "آقای تغییر" با قاچاقچیان معروف مکزیک و کمک آنها برای رسیدن اوباما به کاخ سفید را افشا کرد.

مهر: پس از آنکه در انتخابات سال 2008 آمریکا "هیلاری کلینتون" اتهاماتی درباره فساد مالی متوجه "باراک اوباما" کرد این بار و در آستانه انتخابات سال 2012 یک روزنامه غربی رابطه "آقای تغییر" با قاچاقچیان معروف مکزیک و کمک آنها برای رسیدن اوباما به کاخ سفید را افشا کرد.

 انتخابات امریکا به دلیل پیچیدگی های خاص خود روندی است که نیاز به هزینه پول زیادی دارد و از همین رو تمامی نامزدهای انتخاباتی در هنگام تبلیغات اقدم به جمع آوری کمک می کنند.

در همین رابطه روزنامه نیویورک تایمز در شماره امروز خود می نویسد: دو برادر آمریکایی که هم اکنون در مکزیک بوده و صاحب "کازینو" (قمارخانه و محل رقص و آواز) در مکزیک بوده و از قاچاقچیان معروف مواد مخدر در این کشور نیز محسوب می شوند افرادی بوده اند که بیشترین حجم کمک مالی را به اوباما کرده اند تا وی بتواند بار دیگر در کاخ سفید حضور پیدا کند.

نام یکی از این دو برادر "خوان خوزه روجاس کاردونا" معروف به "په په" است که در سال 1994 در آیووا از یک وثیقه سنگین فرار کرده و از آن زمان تا کنون با جنایت و فساد در مکزیک همراه بوده است.

این دو بردار تا کنون 200 هزار دلار به کمپین انتخاباتی اوباما برای انتخابات سال 2012 کمک کرده اند.

اسناد فاش شده وزارت خارجه امریکا نیز نشان می دهد که په په در سال 2009 متهم به راه انداختن گروهی برای ترور یکی از رقیبان تجاری خود و اهدای کمک های سنگین مالی به سیاستمداران مکزیک است.

نیویورک تایمز برای روش شدن این موضوع، با دفتر انتخاباتی باراک اوباما تماس گرفته اما آنها در ابتدا این ارتباط  و دریافت پول از په په را انکار کردند اما بعدازظهر روز گذشته این دفتر اعلام کرد که پول دریافت شده از این دو برادر ساکن مکزیک را به آنها باز می گرداند.

برداران کاردونا در تلاش بودند که با اهدای کمک های سنگین مالی به سیاستمداران آمریکا بویژه دموکرات ها از قانون عفو بهره مند شده و مجددا به امریکا بازگردند.

این ارتباط در حالی فاش می شود که در سال های گذشته نیز اتهاماتی به اوباما زده شده و او متهم به ارتباط با قاچاقچیان و خلافکاران شده بود در همین ارتباط و در جریان رقابت های انتخابات سال 2008 هیلاری کلینتون، باراک اوباما را به همدستی با" تونی رزکین" یکی از حامیان انتنخاباتی وی دراین انتخابات که متهم به فرار ازمالیات است، متهم کرده بود .          


ویدیو مرتبط :
گفتگو صمیمی با په په و پدرش در مورد زندگی فوتبال په په

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشای رابطه پنهانی اوباما با خواننده معروف


یک رسانه فرانسوی گزارشی از رابطه پنهانی رئیس جمهوری آمریکا با یک خواننده مشهور آمریکایی منتشر کرده است.

خبرگزاری ایسنا: یک رسانه فرانسوی گزارشی از رابطه پنهانی رئیس جمهوری آمریکا با یک خواننده مشهور آمریکایی منتشر کرده است.

 به نوشته روزنامه دیلی میل، یک پایگاه رادیویی به نام "اروپا 1" از رابطه باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا با "بیانسه"، خواننده مشهور آمریکایی خبر داده است. این در حالی است که بیانسه و همسرش روابط خوبی با اوباما و میشل اوباما دارند. بیانسه و همسرش هم‌چنین در کمپین انتخاباتی به حمایت از اوباما شرکت داشتند و در سال 2009 بیانسه در جریان مراسم آغاز به کار دولت اوباما، برنامه اجرا کرد.

در همین حال روزنامه واشنگتن پست آمریکا به سرعت این خبر را تکذیب کرد و کریستین کوراتی، مدیر ارتباطات این روزنامه گفت: می‌توانم به شما بگویم که این خبر صحت ندارد.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که پیشتر اخباری مبنی بر وجود اختلافات میان اوباما و همسرش منتشر شده بود. برخی از منابع آگاه اعلام کرده‌اند که میشل اوباما تنها تا زمان پایان دوران ریاست جمهوری اوباما وی را همراهی خواهد کرد.

از سوی دیگر پاسکال روستین که عکس‌هایی را ماه گذشته از روابط نامشروع اولاند و ژولی گیه، هنرپیشه زن فرانسوی منتشر کرده بود، از احتمال رابطه اوباما و بیانسه سخن گفته است. پاسکال روستین در مصاحبه‌ای گفته است: می‌دانید، در این شرایط در آمریکا چیزی بزرگ قرار است اتفاق بیافتد، در واقع قرار است فردا واشنگتن پست گزارش جنجالی را چاپ کند و این گزارش در رابطه با روابط غیر اخلاقی اوباما و بیانسه است. مطمئنم که تمام جهان درباره آن صحبت خواهند کرد.

اظهارات این عکاس فرانسوی در حالی مطرح می‌شود که وی پیشتر توانست با موفقیت رابطه پنهانی اولاند و معشوقه جدیدش را فاش کند.

این عکاس درباره رابطه اوباما با همسرش گفت: اخیرا برای اولین بار تصاویری از اوباما و میشل منتشر شده است که به وضوح نشان می‌دهد آن‌ها اختلاف دارند.