اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افتخاری دیگر برای کارگردان معروف ایرانی


بهرام بیضایی جایزه میراث فرهنگ 2012 را دریافت کرد.

شبکه ایران:  بهرام بیضایی جایزه میراث فرهنگ 2012 را دریافت کرد.

بنا به اطلاعات ارائه شده در تاریخ اول دسامبر 2012، بهرام بیضایی فیلمساز ایرانی، توسط استاد دریاباری استاد مدعو زبان فارسی در دانشگاه استنفورد به دریافت جایزه میراث فرهنگ سال 2012 به خاطر به رسمیت شناختن از خود گذشتگی خود نسبت به هنر مفتخر شد.




این به آن بابت است که بیضایی تاثیر ماندگار و سهم خود را به طیف وسیعی از اشکال تئاتر ایرانی، و عشق خود را به زیبایی شناسی و میراث فرهنگی ایران ادا کرده است.


ویدیو مرتبط :
جیمز کامرون(کارگردان معروف) شهود کرد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بوسه خبرساز یک زن جوان بر پیشانی کارگردان معروف ایرانی +عکس



اخبار فرهنگی - بوسه خبرساز یک زن جوان بر پیشانی کارگردان معروف ایرانی +عکس

 این تصویر که در خبرگزاری‌های مهر و ایسنا منتشر شده با واکنش باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه صدا و سیما مواجه شده

این تصویر که در خبرگزاری‌های مهر و ایسنا منتشر شده با واکنش باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه صدا و سیما مواجه شده که نوشته: در حالی که بر طبق رهنمودهای فرهنگی و دینی مان و براساس قوانین کشور هنرمندان در مجامع عمومی ملزم به رعایت چهارچوب هایی در روابط اجتماعی شان هستند ، تصویر بی توضیحی که یکی از خبرگزاری های رسمی کشور بدون رعایت این ملاحظات از مراسم بزرگداشت "مسعود کیمیایی" منتشر کرده حکایت دیگری می کند. امیدواریم این خانم گیتاریست از محارم ایشان بوده باشد و البته انتشار این تصویر بدون توضیح در این رسانه خود جای گله گی را باقی می گذارد که هدف از انتشار آن چه بوده و آیا مناسب تر نبود با توضیحات بیشتر اذهان مخاطبینش را به اشتباه نیندازد؟

 

اخبار,اخبار فرهنگی,بوسه خبرساز یک زن جوان بر پیشانی کارگردان معروف ایرانی

بوسه خبرساز یک زن جوان بر پیشانی کارگردان معروف ایرانی +عکس

 خانم حاضر در این تصویر، "کارینا کیمیایی" برادرزاده "مسعود کیمیایی" است که در زمینه نواختن گیتار، استاد است.

 

اخبار فرهنگی - کافه سینما