اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعدام دو کودک توسط مخالفان اسد


گروههای تروریستی ، جنایت جدیدی را در سوریه مرتکب شدند و دو کودک را به علت مخالفت با اقدامات جنایتکارانه و تروریستی اعدام کردند.

تابناک: گروههای تروریستی ، جنایت جدیدی را در سوریه مرتکب شدند و دو کودک را به علت مخالفت با اقدامات جنایتکارانه و تروریستی اعدام کردند.

شبکه تلویزیونی سوریه گزارش داد، این جنایت بر دیگر جنایات تروریستها در حق کودکان افزوده شد . تروریستها از کودکان برای خدمت به افکار تروریستی خود بهره می برند .

تصاویری در پایگاههای اینترنتی از اقدام گروهی از تروریستهای تکفیری در اعدام دو کودک کمتر از 13سال پخش شده است . گناه این دو نفر نیز آن بوده است  که از کشورشان حمایت کردند.

در این تصاویر یک تروریست عضو گروهک دولت اسلامی عراق و شام در بیانیه ای را در خصوص اعدام این دو کودک قرائت  کرد و سپس آنها با شلیک گلوله اعدام شدند.

خواننده این بیانیه گفت:« ما در دولت اسلامی عراق و شام حدّ الهی را بر آنها اجرا می کنیم و آنان را به مجازات بیشتر وعده می دهیم ».


ویدیو مرتبط :
حمایت هواداران تیراختور از مخالفان اسد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست مخالفان حکومت اسد از ایران



 

 

شورای ملی سوریه , بشار اسد

 

یک عضو شورای ملی سوریه (مخالفان حکومت بشار اسد) از ایران خواست تا به حمایت از بشار اسد پایان دهد.

به نقل از خبرگزاری فرانسه " سمیر نشار " عضو کمیته اجرایی شورای ملی سوریه روز شنبه در جریان یک کنفرانس خبری در استانبول با ادعای اینکه ایران در سرکوب مخالفان در سوریه نقش دارد از حکومت ایران خواست دست از حمایت خود از حکومت سوریه بردارد.

وی مدعی شد : " شورا اقدام ایران در سرکوب مخالفان سوریه را که هدفی جز آزادی ندارند محکوم می کند و به این کشور پیشنهاد می کند برای حفظ روابط دو ملت از مشارکت در سرکوب انقلاب سوریه دست بردارد ."

اظهارات این عضو شورای ملی سوریه در حالی است که در ماه های گذشته در چند نوبت اعضای مسلح این گروه چند شهروند غیر نظامی ایران را در مناطق مختلف سوریه ربوده اند.

حکومت سوریه می گوید مواجه با موجی از خشونت های سازمان یافته افراد مسلح و تروریست ها است و این در حالی است که مخالفان حکومت سوریه می گویند اعتراضات آنها مسالمت آمیز بوده و برای برقراری دموکراسی و خلع بشار اسد از حکومت است..../عصرایران