اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«اعترافات ذهن خطرناک من» مجوز گرفت


شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی در جلسه 18 خرداد خود با حضور اکثریت اعضا برای 3 فیلم سینمایی مجوز نمایش صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا: شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی در جلسه 18 خرداد خود با حضور اکثریت اعضا برای 3 فیلم سینمایی مجوز نمایش صادر کرد.

فیلم های 'فردا' به تهیه کنندگی احسان دلاویز و کارگردانی مشترک مهدی پاکدل و ایمان افشاریان و فیلم 'اعترافات ذهن خطرناک من' تازه ترین ساخته هومن سیدی به تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی مجوز نمایش گرفتند.

«فردا» داستان دختری است که علاقه به عکاسی دارد و همراه با مادرش راهی سفر عکاسی می شود که در این سفر اتفاقاتی برای او پیش می آید. این موضوع در واقع برداشتی آزاد از سه حکایت مولانا است.

«اعترافات ذهن خطرناک من» مجوز گرفت

علیرضا شجاع نوری، صادق صفایی، علی دهکردی، امیررضا دلاوری، مجید آقاکریمی، سوده شرحی، محمدرضا علیمردانی و ستاره اسکندری از جمله بازیگران این فیلم هستند.

اعترافات ذهن خطرناک من در یک ٢٤ ساعت می گذرد و داستان مردی است که در یک روز کامل هیچ چیزی را به یاد نمی آورد.

سیامک صفری، نگار جواهریان، عباس غزالی، چکامه چمن ماه، میثاق زارع، بیژن سراج، بابک بهشاد، رویا نونهالی، بابک حمیدیان، هومن سیدی، میترا حجار از جمله بازیگران این فیلم هستند.

همچنین فیلم سینمایی 'سلام پدر بزرگ' به تهیه کنندگی و کارگردانی مجید قاری زاده سومین فیلمی ست که در این جلسه مجوز نمایش گرفت.

در این فیلم هنرمندانی چون جمشید مشایخی، داریوش اسدزاده، محمد کاسبی، عنایت بخشی، احمدرضا اسعدی، رضا رویگری، نوید لایقی مقدم، نعیمه نظام دوست، رامین ناصرنصیر، بیتا خردمند، غلامرضا صادقی و با معرفی صحرا مشایخی، محمد هاشمی، ازالیا صادقی ایفای نقش کرده اند.


ویدیو مرتبط :
اعترافات ذهن خطرناک من

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گریم ترسناک رویا نونهالی در «اعترافات یک ذهن خطرناک» + عکس



گریم ترسناک رویا نونهالی در «اعترافات یک ذهن خطرناک» + عکس

این گریم جالب و دیدنى رویا نونهالى در «اعترافات ذهن خطرناک من» به کارگردانى هومن سیدى است که این روزها در مراحل پایانى تدوین است.

این گریم جالب و دیدنى رویا نونهالى در «اعترافات ذهن خطرناک من» به کارگردانى هومن سیدى است که این روزها در مراحل پایانى تدوین است.

اخبار,اخبارفرهنگی ,گریم ترسناک رویا نونهالی

اخبارفرهنگی - سیمرغ