اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتراض گسترده به به هتك حرمت قرآن...


جنبش ها، شخصیت ها و مقامات مختلف فلسطینی اقدام پلیس رژیم صهیونیستی در هتك حرمت به قرآن كریم را محكوم و از امت اسلامی و عربی خواستند در قبال این جنایت سكوت نكنند.

 روزنامه کیهان: جنبش ها، شخصیت ها و مقامات مختلف فلسطینی اقدام پلیس رژیم صهیونیستی در هتك حرمت به قرآن كریم را محكوم و از امت اسلامی و عربی خواستند در قبال این جنایت سكوت نكنند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بی حرمتی افسر صهیونیستی به قرآن كریم و حمله وحشیانه به دانش آموزان هنگام مطالعه قرآن را به شدت محكوم كرده و این اقدام را جنایتی بی شرمانه خواند.

عزت الرشق عضو دفتر سیاسی حماس اظهار داشت، این اقدام نشان از انحطاط و فساد اخلاقی صهیونیست ها دارد و جنایت آشكار و بی شرمانه ای است كه بیانگر اوج نژادپرستی و دشمنی صهیونیست ها با تعالیم و آموزه های دینی ادیان آسمانی است و چنین اقداماتی زوال و نابودی حتمی رژیم صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت.


اتحادیه عرب نیز اقدام افسر صهیونیستی در لگدمال كردن قرآن مجید در مسجدالاقصی و حمله وحشیانه به دانش آموزان دختر در كلاس حفظ قرآن را به شدت محكوم كرد.

همچنین محمد صبیح معاون دبیر كل سازمان ملل اعلام كرد: این جنایت تنها متوجه ساكنان قدس یا ملت فلسطین نیست بلكه پیامی به امت اسلامی و عربی و طرف های رسمی و مردمی آن است و بر این مسئله تأكید می كند كه امت اسلامی و عربی باید موضعی قاطع و جدی مانند ساكنان مقاوم قدس در قبال جنایت های دشمن صهیونیستی اتخاذ كنند.

محمد صبیح از امت اسلامی و عربی خواست در قبال این جنایت كه یكی دیگر از سلسله جنایت های دشمن صهیونیستی علیه قدس و مقدسات اسلامی و ساكنان آن است و جهان عرب اعتنای زیادی به آن نشان نمی دهد، موضعی قاطع اتخاذ كنند.

عكرمه صبری، رئیس هیئت عالی اسلامی و خطیب مسجد الاقصی اهانت افسر رژیم صهیونیستی به قرآن مجید در محوطه مسجد الاقصی را جنایتی شرم آور خواند.

وی ضمن محكوم كردن اقدام خود سرانه پلیس صهیونیستی به اخراج عده ای از طلاب علوم دینی از داخل مسجد الاقصی، تأكید كرد كه به هیچ وجه نباید در مقابل چنین جنایت های خطرناكی و اهانت به قرآن كریم و جریحه دار كردن قلب بیش از 5/1 میلیارد مسلمان در اقصی نقاط جهان سكوت كرد.

خطیب مسجدالاقصی محاكمه فوری عاملان چنین جنایت های زشت و وحشیانه ای را خواستار شد و دشمن صهیونیستی را مسئول چنین اقدامات و جنایت های تحریك آمیز علیه مسجد الاقصی و مسلمانان و نمازگزاران حاضر در آن دانسته و تصریح كرد كه چنین جنایت هایی به كلی با آزادی عبادتی كه همواره دشمن صهیونیستی در مقابل جهانیان لاف آن را می زند منافات دارد.

گفتنی است یك افسر پلیس رژیم صهیونیستی روز یكشنبه به هنگام بیرون كردن طلاب علوم دینی از مسجدالاقصی قرآن مجید را لگدمال كرد كه این اقدام خشم طلاب را برانگیخت. این اقدام پس از آن صورت گرفت كه در پی ورود شهرك نشینان صهیونیست به محوطه این مسجد درگیری هایی میان نیروهای پلیس اسرائیل و این طلاب رخ داد. پلیس رژیم صهیونیستی نیز در اقدامی مغایر با تعهدات خود به مسئولان اوقاف مبنی بر اخراج این افسر صهیونیستی از كار خود در مسجدالاقصی و مجازات وی، او را به سركار خود بازگرداند تا به نوعی به وی پاداش داده باشد.

از سوی دیگر جنبش حماس از آغاز قریب الوقوع كمپینی گسترده برای مبارزه با جاسوس های رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر داد. وزارت داخلی دولت حماس از بازداشت گروهی از جاسوسان اسرائیلی طی جنگ اخیر تل آویو علیه نوار غزه خبر داد كه اطلاعات امنیتی را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می دادند.


ویدیو مرتبط :
هتك حرمت به-دیگه نگم بهتره-

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هتك حرمت به آرامگاه آيت‌الله خاتمي



 

 

 

هتك حرمت به آرامگاه آيت‌الله خاتمي

 

مريم خاتمي خبر داد:

هتك حرمت به آرامگاه و تمثال آيت‌الله خاتمي توسط افراد ناشناس


با حضور در آرامگاه آيت الله خاتمي مشاهده كرديم كه بر روي عكس ايشان و پيام امام رنگ سفيد ريخته شده است/به نظر مي‌رسد كشف دست‌هاي پيدا و پنهان اين گونه اقدامات براي مسوولين كاري نداشته باشد.

فرزند مرحوم آيت‌الله خاتمي از هتك حرمت به آرمگاه و تمثال امام جمعه فقيد يزد خبر داد.
مريم خاتمي در گفت‌وگو با ايلنا با بيان اينكه صبح امروز اطلاع يافتيم به آرامگاه و تمثال آيت‌الله خاتمي بي‌احترامي شده است گفت: با حضور در آرامگاه آيت الله خاتمي مشاهده كرديم كه بر روي عكس ايشان و پيام امام رنگ سفيد ريخته شده است.
وي با بيان اينكه اين موضوع را به اطلاع امام جمعه اردكان و برخي مسوولان رسانديم گفت: به نظر مي‌رسد كشف دست‌هاي پيدا و پنهان اين گونه اقدامات براي مسوولين كاري نداشته باشد و كساني كه مبادرت به اين اقدام ناشايست مي‌كنند تنها آبروي خود را مي‌برد.
مريم خاتمي با اظهار گلايه از رواج اين گونه برخوردها در جامعه از اهانت به به پيام امام به مناسبت ارتحال آيت‌الله خاتمي انتقاد كرد.
به گفته همسر امام جمعه يزد اينگونه اقدامات تنها موجب افزايش علاقه مردم به راه و انديشه ايشان مي‌بشود.