اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعتراض به چرخاندن اراذل و اوباش با لباس زنانه


ر پی چرخاندن یکی از اراذل شهر مریوان با لباس زنانه در سطح شهر که توسط نیروی انتظامی صورت گرفت، مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست‌جمهوری ضمن «محکوم کردن هرگونه بی احترامی و توهین به لباس زنان پاکدامن»، خواستار پاسخگویی نیروی انتظامی و اندیشیدن تدابیر پیشگیرانه در این زمینه شد.

 خبرگزاری ایسنا:  در پی چرخاندن یکی از اراذل شهر مریوان با لباس زنانه در سطح شهر که توسط نیروی انتظامی صورت گرفت، مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست‌جمهوری ضمن «محکوم کردن هرگونه بی احترامی و توهین به لباس زنان پاکدامن»، خواستار پاسخگویی نیروی انتظامی و اندیشیدن تدابیر پیشگیرانه در این زمینه شد تا دیگر شاهد چنین اقدامات تاسف‌بار و منافی اصول و عرف کشور نباشیم.

 در بخشی از بیانیه مرکز امور زنان آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس فرامین هدایتگر دین مبین اسلام و بر پایه نگرش رهبران انقلاب که همواره بر حفظ شأن بانوان و احترام به ایشان تاکید دارند، تلاش می‌کند تا جایگاه واقعی زن مسلمان ایرانیِ عفیف، پرافتخار و سربلند را در عرصه ملی و بین‌المللی تثبیت کند، اگرچه به استناد بیانات رهبر عظیم‌الشأن (مدظله) هنوز تا نقطه مطلوب در این زمینه فاصله بسیار است، اما این مهم نیازمند کار فرهنگی مجدانه و منسجمی است تا اقشار مختلف و حتی مسوولان پی به مقام بی‌همتای زن برده و آن را نهادینه سازند.


ویدیو مرتبط :
چرخاندن زورگیر با لباس زنانه تو شهر...!!حتما ببینید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوشاندن لباس‌ زنانه بر اراذل غیرشرعی است


عضو کمیسیون حقوقی مجلس گفت: پوشاندن لباس زنانه بر اراذل و اوباش توسط ماموران و چرخاندن آنان در شهر از نظر اجتماعی دارای اشکال بوده و به نوعی وسیله‌ای برای تحقیر زنان است.

باشگاه خبرنگاران جوان: عضو کمیسیون حقوقی مجلس گفت: پوشاندن لباس زنانه بر اراذل و اوباش توسط ماموران و چرخاندن آنان در شهر از نظر اجتماعی دارای اشکال بوده و به نوعی وسیله‌ای برای تحقیر زنان است.

ابوالفضل ابوترابی در پی نامه اعتراضی برخی نمایندگان به وزرای کشور و دادگستری در رابطه با پوشاندن لباس زنانه بر اراذل و اوباش توسط ماموران مریوان اظهار داشت: این کار از نظر اجتماعی دارای اشکال بوده و به نوعی وسیله‌ای برای تحقیر زنان است.
 
عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پوشاندن لباس زنان بر مردان از نظر شرعی مشکل داشته و  این امر یک نوع عمل غیرقانونی است.