اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اظهارنظر دختر آنچلوتی درباره کاسیاس و لوپز


دختر سرمربی ایتالیایی رئال مادرید هم درباره اینکه چه کسی دروازه‌بان اول رئال مادرید باشد، صحبت کرد.

خبرگزاری فارس: دختر سرمربی ایتالیایی رئال مادرید هم درباره اینکه چه کسی دروازه‌بان اول رئال مادرید باشد، صحبت کرد.

 پای کاتیا آنچلوتی هم به بحث‌های طولانی درباره اینکه چه کسی باید دروازه‌بان اول رئال مادرید باشد، باز شد.

وی در گفت‌و‌گویی با «ونیتی فر» اعلام کرد که در محاصره فشار رسانه‌ها بزرگ شده است و مدام با مردم درباره پدرش و هرچیز دیگری در مورد این موضوعات صحبت می‌کرده است.

وی در خصوص جنجال رسانه‌ها درباره تصمیم آنچلوتی در خصوص اینکه دیگو لوپز دروازه‌بان اصلی رئال مادرید در لیگ باشد و کاسیاس در رقابت‌های کوپا‌دل‌ری و لیگ قهرمانان درون دروازه بایستد، گفت: چرا همه نگران ایکر کاسیاس هستند و کسی به دیگو لوپز توجهی نمی‌کند؟ من این را نمی‌فهمم. لوپز دروازه‌بانی فوق‌العاده با استعداد فراوان است.

دختر آنچلوتی همچنین در خصوص قرارداد پرحاشیه نامزدش، مینو فولکو به عنوان متخصص تغذیه رئال مادرید، اظهار داشت: من می‌فهمم که چرا از این قرارداد انتقاد می‌ کنند اما چیزی که کسی نمی‌داند این است که مشاور تغذیه‌ای که با پدر من کار می‌کرد، تابستان گذشته در یک سانحه رانندگی درگذشت. با این حال همه‌چیز با گذشت زمان حل شد. اگر بازیکنی احساس بیماری کند، این بر عهده مینو است. اگر او کارش را خوب انجام ندهد، آنها می‌توانند اخراجش کنند.


ویدیو مرتبط :
کاسیاس یا دیگو لوپز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیگو لوپز جانشین کاسیاس شد



اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

دیگو لوپز جانشین کاسیاس شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس، رئال مادرید قرارداد دیگو لوپز را به منظور جانشینی ایکر کاسیاس نهایی کرد. دروازه‌بان سویا به باشگاهی برمی‌گردد که فوتبالش را پیش از پیوستن به ویارئال و سپس سویا در آن شروع کرد.

دیگو لوپز در سن 31 سالگی به رئال برمی‌گردد. دروازه‌بان سویا همیشه با هدف رقابت با آنتونیو آدان اولین هدف سفیدپوشان  در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بوده است.

برنامه اولیه رئال برای جذب لوپز که 2 فصل (2006 و 2007) برای باشگاه بازی کرده، جذب قرضی این دروازه‌بان بود. به هر حال انتقال دائمی دروازه‌بان سویا به رئال مادرید با مبلغ 3.5 میلیون یورو قطعی شد.

لوپز در تابستان 2007 سانتیاگو برنابئو را ترک کرد و به ویارئال پیوست و پس ازحذف این تیم از لالیگا و سقوط به دسته پایین‌تر تصمیم گرفت زیردریایی‌ زرد را ترک کند.

وی سپس به سویا پیوست اما پس از آندرس پالوپ به عنوان دروازه‌بان دوم این تیم انتخاب شد.

ایکر کاسیاس به دلیل شکستگی انگشت دستش در دیدار با والنسیا در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های کوپا‌دل‌ری قادر نخواهد بود تیمش را در ال‌ کلاسیکو (نیمه‌نهایی کوپا‌دل‌ری) و دیدار با منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند./فارس