اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اطلاعیه درباره درگیری در یک بیمارستان اردبیل


دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای در دست بررسی بودن ابعاد پرونده درگیری در بیمارستان فاطمی اردبیل را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای در دست بررسی بودن ابعاد پرونده درگیری در بیمارستان فاطمی اردبیل را اعلام کرد.

در طی حوادث اخیر رخ داده در بیمارستان فاطمی اردبیل و در پی حمله اراذل و اوباش به این مرکز درمانی، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل صبح امروز اطلاعیه‌ای در راستای تنویر افکار عمومی صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی مشاجره و نزاع در یکی از محلات حاشیه شهر اردبیل بین معدودی از طرفین دعوا سه تن مجروح شده و در مرحله اول به بیمارستان سبلان تامین اجتماعی در روز یکشنبه ساعت 15 بعد از ظهر منتقل می‌شوند.

در ادامه درگیری یک نفر از مجروحین به دلیل جراحات ناشی از ضرب و جرح به بیمارستان فاطمی مرکز ترومای استان اعزام می‌شود و متعاقب آن تنی چند از طرفین درگیری به دنبال اطلاع از انتقال فرد مجروح وارد بیمارستان فاطمی شده و با همدیگر در زمان بسیار کوتاه درگیر می‌شوند و زد و خورد بین آنها صورت می‌گیرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: بلافاصله ماموران انتظامی بیمارستان و نیروی انتظامی وارد عمل شده و درگیری را متوقف می‌کنند و پس از چند دقیقه وضعیت بیمارستان عادی و ارائه خدمات درمانی به مراجعان اورژانس صورت پذیرفته است در این میان برخی از ضاربین متواری شده و پلیس 110 موفق به دستگیری برخی از طرفین نزاع شده‌اند.

در این اطلاعیه آمده است: طی صورت جلسات تنظیمی و تشکیل  پرونده قضایی با حکم دادستان عمومی و انقلاب اردبیل ابعاد پرونده در دست رسیدگی است.

نکته حائز اهمیت و قابل توجه اینکه کل ماجرای درگیری از بدو ورود طرفین دعوا به بیمارستان تا خروج و متواری شدن جمعاً پنجاه ثانیه طول کشیده که دوربین‌های مدار بسته بیمارستان کل صحنه‌های درگیری را ضبط و ثبت کرده است.

دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در اطلاعیه خود آورده است: موضوع مهم دیگری که قابل ذکر است ابعاد این درگیری چندان خطرناک و بحران‌ساز نبوده و خللی در خدمات‌رسانی و امورات جاری بیمارستان بوجود نیاورد اما رسیدگی و توجه خاص به اینگونه موضوعات توسط مراجع قضایی استان خواسته دانشگاه علوم پزشکی است که ضرورت دارد با اقدام قاطع و بازدارنده جلوی اتفاقات مشابه در جامعه گرفته شود.

دو نفر از مجروح‌شدگان ناشی از ضرب و جرح به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شده بودند مورد مداوا قرار گرفته و قبل از ظهر مورخ روز دوشنبه 26 آبان ماه از بیمارستان ترخیص شده‌اند.


ویدیو مرتبط :
درگیری در بیمارستان فاطمیه اردبیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره درگیری مقابل منزل کروبی



 


اطلاعیه سپاه پاسداران درباره درگیری مقابل منزل کروبی

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره درگیری مقابل منزل کروبی: تجمع کنندگان از ما نبودند سپاه پاسداران حاشیه‌سازی برخیعناصر خودسر را در تجمع در برابر منزل كروبی كه منجر به تیراندازی از سمت منزل وی و زخمی شدن چند تن گردید حادثه‌ای ساخته و پرداخته عناصر بی‌تدبیر و خودسر دانسته و به شدت محكوم می‌نماید.

سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با صدور اطلاعیه‌ای و ضمن محكوم كردن تجمع در مقابل منزل كروبی تاكید كرد: حاشیه‌سازی برخی عناصر خودسر در تجمع در برابر منزل كروبی كه منجر به تیراندازی از سمت منزل وی و زخمی شدن چند تن گردید حادثه‌ای ساخته و پرداخته عناصر بی‌تدبیر و خودسر است.

متن اطلاعیه سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در خصوص حاشیه‌سازی برخی عناصری خودسر در راهپیمایی روز قدس به این شرح است:


به حول و قوه الهی یوم الله شكوهمند و دشمن شكن روز قدس با حضور آگاهانه و كم نظیر امت حزب‌الله در آخرین جمعه ماه مبارك رمضان بار دیگر هیمنه دروغین استكبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل را فرو ریخت و همه فكرها و دل‌ها را متوجه مهمترین مساله جهان اسلام یعنی فلسطین كرد.


سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرك ضمن تبریك این حضور میلیونی و موثر به مقام معظم رهبری و آحاد ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی، حاشیه‌سازی برخی عناصر خودسر را در تجمع در برابر منزل كروبی كه منجر به تیراندازی از سمت منزل وی و زخمی شدن چند تن گردید حادثه‌ای ساخته و پرداخته عناصر بی‌تدبیر و خودسر دانسته و به شدت محكوم می‌نماید.


از آنجا كه فرصت‌طلبان و نفاق داخلی در پی بهره‌برداری از هر حاشیه‌سازی بوده و احتمالاً در مورد این حادثه خودسرانه متوسل به تحلیل‌ها و نظرات پریشان و عاری از حقیقت شده و در پی دستیابی به اهداف پلید خود می‌شوند، لذا فرماندهان، مدیران، كاركنان و بسیجیان غیور و ولایت مدار سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ این گونه حركت‌های حاشیه‌ای عاری از تدبیر را محكوم كرده و اعلام می‌نماید كه در شرایط حاضر همه باید با آگاهی و بصیرت و برای حفظ وحدت از هرگونه ایجاد خوراك فكری برای نفاق داخلی و فتنه گران خودداری نمایند.


سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با دعوت به آحاد مردم مومن اسلامی به هوشیاری و بصیرت مضاعف، مسببان این حاشیه‌سازی را افرادی خودسر و كاملاً بی‌ارتباط با نهاد مقدس بسیج و سپاه دانسته و بر این حقیقت ماندگار پای می‌فشارد كه بهترین و برترین پاسخ و محاكمه فتنه گران، محاكمه طبیعی، مردمی به عناصر سبك سر فتنه می‌باشد كه مردم انزجار و تنفر عمومی ملت قرار گرفتند و هر گونه ایجاد حادثه خودسرانه آب به آسیاب ریختن دشمن است.


سخن آخر اینكه همه آگاهان و اهل بصیرت اوج، ‌هوشمندی و تدبیر بسیجیان دریادل را باور داشته و هیچ گاه تحت تاثیر تبلیغات بی‌اساس قسم خورده خارجی و نفاق كور داخلی قرار نخواهند گرفت.../عصرایران