اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اشکان دژاگه دیگر در راه تیم ملی+عکس


اینطور که به نظر می رسد اصلی ترین گزینه مربی معروف پرتغالی برای دعوت به تیم ملی "رضا قوچان نژاد" باشد. مهاجمی ایرانی– هلندی که در لیگ بلژیک با گلزنی هایش به شهرت خوبی رسیده و باشگاه های زیادی را خواهان خود می بیند.

تماشا: بعد از بازی خوب اشکان دژاگه جلوی قطر، کارلوس کی روش در استفاده از بازیکنان ایرانی مقیم اروپا بیشتر از قبل ترغیب شده است.

سرمربی تیم ملی که در حاشیه مراسم قرعه کشی دور نهایی مرحله مقدماتی جام جهانی با خبرنگاران سخن می گفت تصریح کرد:«من دنبال دژاگه های دیگری هم برای حضور در تیم ملی هستم. به سفرهایم در اروپا ادامه خواهم داد تا هر بازیکن ایرانی الاصلی که شرایط حضور در تیم ملی را دارد زیر نظر بگیریم.»

اینطور که به نظر می رسد اصلی ترین گزینه مربی معروف پرتغالی برای دعوت به تیم ملی "رضا قوچان نژاد" باشد. مهاجمی ایرانی– هلندی که در لیگ بلژیک با گلزنی هایش به شهرت خوبی رسیده و باشگاه های زیادی را خواهان خود می بیند.



گوچی که مدت ها مصدوم بود و هفته قبل بالاخره توانست جلوی استاندارد لیژ به میدان برود و هفته قبل هم جلوی چشمان کی روش –که برای دومین بار بازی او را از نزدیک می دید– 20 دقیقه ای بازی کرد.

 تازه ترین خبر برای این بازیکن ایرانی الاصل تیم آینده اوست. از آنجایی که به جز کی روش استعدادیاب های چند باشگاه آلمانی و هلندی هم برای دیدن بازی قوچان نژاد به بلژیک رفته بودند حالا بحث ها درمورد تیم فصل بعدی رضا حسابی بالا گرفته.

به نوشته یکی از سایت های هلندی، باشگاه اوترخت هلند به قوچان نژاد قراردادی پنج ساله پیشنهاد داده و این درحالیست که او تا سال 2014 با باشگاهش قرارداد دارد. به جز اوترخت تیم های رودا کر کراد، NEC و دی گرافشاپ هم دوست دارند مهاجم گلزن سنت ترودین را در تیمشان داشته باشند.



گوچی می آید؟

اما در شرایطی که همه جا صحبت از احتمال حضور رضا قوچان نژاد در اردوی تیم ملی ایران است یکی از کاربران سایت پرشین فوتبال مدعی شده که رضا خودش را فردی هلندی خوانده که علاقه ای به بازی در تیم ملی ایران ندارد.

به نظر می رسد این شایعه نباید صحت داشته باشد چراکه تا امروز سرمربی تیم ملی دو بار بازی قوچان نژاد را از نزدیک دیده و قطعا اگر رضا علاقه ای به بازی برای تیم ملی ایران نداشت کی روش وقت خود را برای سفر به بلژیک هدر نمی داد.


ویدیو مرتبط :
اولین گل ملی اشکان دژاگه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: اشکان دژاگه در تیم ملی آلمان


بازیکن ملی پوش ایرانی در تیم های زیر 17، 18، 19، 20 و 21 سال آلمان بازی کرده است. نامه: بازیکن ملی پوش ایرانی در تیم های زیر 17، 18، 19، 20 و 21 سال آلمان بازی کرده است.

عکس: اشکان دژاگه در تیم ملی آلمان