اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اسکار 2012 با ظاهر عجیب براد پیت و کلونی


13 بازیگر که بیشتر آن‌ها نامزد جوایز اسکار 2012 هستند، با گریم شخصیت‌های منفی دنیای ادبیات و قصه‌های مصور مقابل دوربین الکس براگر عکاس معروف رفته‌اند.

خبرآنلاین: 13 بازیگر که بیشتر آن‌ها نامزد جوایز اسکار 2012 هستند، با گریم شخصیت‌های منفی دنیای ادبیات و قصه‌های مصور مقابل دوربین الکس براگر عکاس معروف رفته‌اند.

   

جرج کلونی که با فیلم «فرزندان» نامزد اسکار است، با گریم کاپیتان بلای از مجموعه فیلم‌های «شورش در کشتی بونتی» عکس گرفته است. کلونی گفت از کلاه این شخصیت خوشش می‌آید.



براد پیت که برای فیلم «مانیبال» نامزد اسکار شده، با گریم «مَدمَن» (مرد دیوانه) عکس گرفته است. پیت گفت مدل مو او در این عکس‌ها را با الهام از پیتر لوری بازیگر شخصیت اهریمنی فیلم «شاهین مالت» طراحی شده است.



رایان گاسلینگ بازیگر فیلم‌های «عید مارس» و «راندن» به نقش مرد نامرئی. او درباره این شخصیت گفت: «نمی‌دانم او شخصیت منفی است، اما من به این آدم اعتماد ندارم.»



مایکل شانون که سال 2011 فیلم تحسین‌شده «پناه بگیر» را روی پرده سینماها داشت، با گریم «غول» (Tycoon) مقابل دوربین رفت.


ویدیو مرتبط :
براد پیت و طرفتارااااااااااش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دعوت عجیب براد پیت از همسر سابقش


این بازیگر مشهور هالیوود که در سال ۲۰۰۵ بعد از پنج سال زندگی مشترک از جنیفر انیستون جدا شد.

براد پیت قرار است در تعطیلات کریسمس امسال جنیفر انیستون را ملاقات کند.

این بازیگر مشهور هالیوود که در سال ۲۰۰۵ بعد از پنج سال زندگی مشترک از جنیفر انیستون جدا شد ، از همسر سابق خود دعوت کرده است که به یکی از املاک او واقع در لس فلیز در ایالت کالیفرنیا بیاید.

جاستین تروکس ، نامزد جدید جنیفر انیستون نیز در این دیدار همراه او خواهد بود و با براد پیت ملاقات خواهد کرد.