اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استقلال راهی یک چهارم نهایی شد


استقلال تهران با پیروزی برابر گهر درود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رسید.

خبرگزاری ایسنا: استقلال تهران با پیروزی برابر گهر درود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رسید.

تیم‌های گهر درود و استقلال تهران از ساعت 13:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه تختی درود به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با گل دقیقه 66 ایمان موسوی به سود استقلال خاتمه یافت.

هر دو تیم در نیمه نخست موقعیت‌های نصفه‌ونیمه‌ای روی دروازه‌ حریف ایجاد کردند ولی در مجموع برتری هیچ یک از دو تیم مشهود نبود.

با آغاز نیمه دوم دو تیم بر حملات خود افزودند. آبی‌پوشان در حالی که توپ و میدان را در اختیار داشتند، در دقیقه 66 به گل رسیدند.

گل آبی‌ها را سید ایمان موسوی با ضربه سر به ثمر رساند تا در اولین بازی‌اش برای استقلال گلزنی کرده باشد. همچنین خسرو حیدری در این بازی از داور کارت زرد دریافت کرد.


این دیدار که پس از صعود گهر به لیگ برتر اولین بازی این تیم در دورود محسوب می‌شد، با استقبال زیاد تماشاگران همراه بود؛ به گونه‌ای که تماشاگران برای دیدن بازی روی پشت بام خانه‌های اطراف زمین بازی رفته بودند.

این مساله‌ای بود که پیش از مسئولان باشگاه استقلال نسبت به آن اعتراض داشتند و می‌گفتند که ورزشگاه تختی دورود ظرفیت پذیرش تماشاگران این بازی را نخواهد داشت.


با وجود این که روز گذشته باران بسیار شدیدی در دورود باریده بود، به همین دلیل بازی دو تیم به جای دیروز، امروز (شنبه) برگزار شد، چمن ورزشگاه تختی از وضعیت نسبتا خوبی برخوردار بود و هوا نیز نسبت به روز قبل آفتابی و مطلوب بود.

استقلال با این پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید به مصاف ابومسلمی برود که دیروز با شکست صبا پا به این مرحله گذاشته است.


ویدیو مرتبط :
صعود استقلال به یک چهارم نهایی جام حذفی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برنامه یک چهارم و یک هشتم نهایی جام حذفی/ استقلال در آزادی بازی می‌کند، پرسپولیس در تختی



اخبار,اخبارجدید,اخبار 

جالب

 

اعلام برنامه یک چهارم و یک هشتم نهایی جام حذفی/ استقلال در آزادی بازی می‌کند، پرسپولیس در تختی

برنامه سه بازی مرحله یک چهارم نهایی و یک بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد.

به گزارش خبرآنلاین؛از سوی سازمان لیگ برنامه رقابت های جام حذفی اعلام شد.در این خبر که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده است،برنامه سه بازی مرحله یک چهارم نهایی و یک بازی مرحله یک هشتم نهایی را به این ترتیب اعلام کرد:

مرحله یک هشتم نهایی

سه شنبه 19 دی 91

نفت تهران-پرسپولیس، ساعت 14:30، ورزشگاه تختی تهران

مرحله یک چهارم نهایی

چهارشنبه 20 دی 91فجر شهید سپاسی- داماش گیلان، ساعت 14، ورزشگاه دستغیب شیراز

فولاد مبارکه سپاهان-نفت آبادان، ساعت 14:30، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

استقلال تهران-ابومسلم مشهد، ساعت 16:30، ورزشگاه آزادی تهران

خبرآنلاین