اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استقلال در آستانه محرومیت در آسیا


باشگاه استقلال امروز از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا با اخطار جدی روبرو شد.

فارس: باشگاه استقلال امروز از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا با اخطار جدی روبرو شد.

مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در نامه ای ارسالی به باشگاه استقلال به این تیم و هواداران آن اخطار جدی داد.

مسئولان AFC در این نامه ذکر کرده اند در صورتی که در بازی برگشت با اف سی سئول که روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود هواداران این تیم اقدام به پرتاب اشیا و بطری آب کنند این تیم از بازی‌های خانگی در آسیا محروم می شود.

این اخطار در پی پرتاب بطری آب در بازی رفت استقلال مقابل بوریرام در ورزشگاه آزادی به مسئولان باشگاه استقلال داده شده است.

باشگاه استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در همین دوره به دلیل همین رفتار تماشاگران خود با جریمه نقدی روبرو شده بود.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // روسیه در آستانه محرومیت از المپیک!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دربی به تعویق افتاد/پنج ستاره استقلال در آستانه محرومیت از دربی!



اخبار,اخبارورزشی,  دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس


 اخبار ورزشی  - دربی به تعویق افتاد

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس یک هفته به تعویق افتاد.

به گزارش جام نیوز، پس از موافقت هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر با تغییر تاریخ دربی 79، کمیته مسابقات لیگ برتر هم با تغییر تاریخ این بازی موافقت کرد تا دربی پایتخت یک هفته به تعویق افتاد.

به این صورت دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در تاریخ 7 آذرماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


                                              .....................................................


پنج ستاره استقلال در آستانه محرومیت از دربی!

پنج بازیکن تیم استقلال در صورت دریافت کارد زرد از داور بازی تیمشان با تراکتورسازی، از دربی محروم خواهند شد.

به گزارش  جام نیوز، در حالی که استقلال این هفته باید به مصاف تراکتورسازی برود آبی پوشان از شش بازیکن دو کارته در ترکیب خود استفاده می کنند.


آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، هاشم بیک زاده، جاسم کرار، امیرحسین صادقی و محمدرضا خرسندنیا شش بازیکنی هستند که در صورت دریافت اخطار در دیدار با تراکتورسازی، دربی حساس پایتخت را از دست می دهند.

هاشم بیک زاده این هفته مقابل تراکتورسازی به دلیل مصدومیت به میدان نمی رود و میلاد فخرالدینی هم با دریافت کارت زرد از داور بازی روز گذشته بازی این هفته را از دست داده است، اما قطعا پنج استقلالی در دیدار با تراکتورسازی باید مراقب باشند تا از داور اخطار نگیرند.


  اخبار ورزشی  - جام نیوز