اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

استفاده از کلمات، به‌ جای اعلام شماره تلفن


در راستای خدمت رسانی بیشتر به مشترکان تلفن ثابت، شرکت مخابرات استان تهران، سرویس جدیدی با نام فون واژه ارایه کرده است.

خبرگزاری ایسنا: در راستای خدمت رسانی بیشتر به مشترکان تلفن ثابت، شرکت مخابرات استان تهران، سرویس جدیدی با نام فون واژه ارایه کرده است.

 این امر به منظور تسهیل ارتباطات مشتریان، گسترش سرویسهای جدید مخابراتی و تامین رضایت مشتریان و تحقق جامعه هوشمند اطلاعاتی و ارتباطی صورت گرفته است.

طرح یاد شده در اکثر کشورهای پیشرفته دنیا با استقبال چشمگیری روبرو بوده و اکثر شرکتها و سازمانهای صاحب نام سعی در استفاده از این سرویس جهت ارائه کالا ، خدمات و برند تجاری خود در بازار رقابتی دارند.

شرکت مخابرات استان تهران نیز طرح فون واژه را با انجام مطالعات تطبیقی و کارشناسی با توجه به شرایط فرهنگی، سیاسی و ... به شکل بومی طراحی و نسبت به واگذاری اقدام کرده است.

فون واژه چیست؟

سرویس نوین فون واژه، این امکان را به شما می دهد تا به جای اعلام شماره تلفن از کلمات استفاده کنید. این امر فرد را بی نیاز از حفظ شماره تلفن ها نموده و بالطبع موجب تسهیل در ارتباطات می شود. این طرح برای شماره های 4، 5 و 8 رقمی قابلیت اجرا دارد و در آن برای هر کلمه (word) یک شماره تلفن (Telephone number) و برای هر شماره تلفن، یک یا چندین کلمه تعریف می شود.

حالت 1) کلمه book را در نظر بگیرید. چنانچه به گوشیهای معمولی تلفن ثابت خود توجه کنید، برای هر حرف، معادل عددی آن را می توانید بیابید:

به این ترتیب متقاضی این سرویس می تواند بجای اعلام شماره تلفن موسسه یا شرکت خود، کلمه یا نام مورد نظر خود را به وی اعلام کند.

مزایا و قابلیتهای سرویس:

یکی از نکات مثبت و قابل توجه این سرویس، معادل یابی بسیار ساده و آسان آن است. با توجه به اینکه روی دکمه های شماره گیر تمامی گوشی ها حروف انگلیسی درج شده، می توان بجای اعداد در شماره تلفن ها از معادل حروفی آنها استفاده کرد و بنابراین شماره تلفن را به جای اعداد با حروف بیان کرد.

کدهای خدماتی ( شماره های 4 و 5 رقمی مشمول طرح فون واژه) این امکان را برای شرکتها و موسسات فراهم می کند تا با انتخاب کلمه (نام) مورد نظر شماره معادل آن را انتخاب کنند. چرا که حفظ و بخاطر سپاری شماره تماس شرکت ها و موسسات، همواره یکی از معضلات مشتریان بوده، این طرح ضمن آنکه یکی از کلیدهای موفقیت تجارت برای خروج از زندگی روزمره مشتریان است. باعث می شود شماره تلفن بهتر حفظ و بخاطر سپرده شود.

در حال حاضر، شماره تلفنهای در حال واگذاری شرکت مخابرات استان تهران با طول ارقام 4، 5 و 8 رقمی بوده و مطابق ضوابط و مقررات جاری شرکت شماره های 4 و 5 رقمی به اشخاص حقوقی و همچنین شماره‌های 8 رقمی به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار می شود.

از جمله مزایای قابلیت های سر شماره های (4 و 5 رقمی) فون واژه، امکان دایر شدن اینگونه شماره‌ها در کلیه مناطق مخابراتی در سطح استان تهران است. این در حالی است که کدهای معمولی با توجه به منطقه مخابراتی فقط در محل مورد درخواست امکان دایری داشته و قابل انتقال به سایر مناطق مخابراتی نمی باشند.

شماره‌های 4 و 5 رقمی مشمول طرح فون واژه طی قراردادی با رعایت اصل مشتری مداری و حق و حقوق مشترک به متقاضیان واگذار می شود.

استفاده از سرویس فون واژه یک فرهنگ ارتباطی جدید بمنظور تامین رضایت مشتریان و ایجاد حس اعتماد و اطمینان در عرصه بازاریابی برای شرکتها و مشتریان محسوب می شود.

بین همه کسانی که نام آنها با شماره یکسان است، فقط یک نفر می تواند دارای شماره تلفن معادل با نام مورد نظر (فون واژه) باشد (در هر پیش شماره یک نفر) و این یک مزیت در دنیای رقابتی تجارت است. (بطور مثال تنها یک متقاضی سرویس می‌تواند واژه taxi ، bime و غیره را دریافت کند).

نحوه واگذاری شماره‌های مشمول طرح "فون واژه":

متقاضیان این سرویس می توانند از روش های ذیل نسبت به دریافت آن اقدام کنند:

با مراجعه به سایت شرکت مخابرات استان تهران به آدرس www.tct.ir و انتخاب نام یا شماره مورد نظر و تکمیل فرم برای ثبت درخواست پس از بررسیهای لازم با متقاضی جهت مذاکره و عقد قرارداد تماس گرفته می شود.

شماره تلفن های 88029951، 88029952،همچنین واحد ارتباطات مردمی به شماره 190 پاسخگوی متقاضیان در این زمینه است.

پست الکترونیکی [email protected]


ویدیو مرتبط :
دانلود استیکر لاین با استفاده از شماره تلفن کشورها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام شماره تلفن خط مستقیم وزارت بهداشت عربستان برای پیگیری وضعیت مفقودین



اخبار,اخبار اجتماعی  , حادثه سرزمین  منا

وزارت بهداشت عربستان امروز خط تلفن مستقیمی را برای پیگیری وضعیت مفقودین حادثه منا اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین، رسانه های عرب زبان از اعلام شماره تلفن مستقیم وزارت بهداشت عربستان برای جستجوی مفقودان خبردادند.  به طوریکه اسکای نیوز عربی با اشاره به تعداد بالای مفقودین در این حادثه اعلام کرد، این خط تلفن می تواند نگرانی بخش زیادی از خانواده های حجاج را بر طرف کند. بر این اساس شماره تلفن اعلام شده بر این اساس است:


(0096611212552)


براساس آخرین آمار سازمان حج و زیارت 133 زائر ایرانی در این حادثه جانشان را از دست دادند و برخی از حجاج ایرانی نیز مفقود هستند که هنوز به کاروان های خود مراجعه نکرده اند.


 اخبار اجتماعی  -  خبرآنلاین