اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احتمال بازگشت توتی و دل پیرو به تیم ملی


سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا اعلام کرد ممکن است ستاره‌های پا به سن گذاشته را برای جام‌جهانی به تیم ملی دعوت کند.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا اعلام کرد ممکن است ستاره‌های پا به سن گذاشته را برای جام‌جهانی به تیم ملی دعوت کند.

 چزاره پرندلی اعلام کرد ممکن است به شکل غیر منتظره‌ای فرانچسکو توتی و الساندرو دل پیرو را برای جام جهانی 2014 برزیل به تیم ملی دعوت کند.

تیم ملی فوتبال ایتالیا در گروه B مقدماتی راهیابی به جام جهانی صدرنشین است. او مدتی پیش تاکید کرده تمامی فوتبالیست‌های ایتالیایی که در تمام دنیا در حال فوتبال بازی کردن هستند را مورد بررسی قرار خواهد داد تا بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت کند.

دل پیرو از سال 2008 تاکنون در ترکیب آتزوری به میدان نرفته ولی فصل گذشته در ترکیب باشگاه سیدنی استرالیا در 21 بازی موفق شد 14 بار گلزنی کند.

پرندلی در این مورد به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: در مارس و آوریل (فروردین و اردیبهشت) وضعیت همه بازیکنان ایتالیایی از جمله فرانچسکو توتی، آنتونیو دی ناتاله و حتی الکس دل پیرو را بررسی می‌کنم. در آن برهه زمانی نمی‌‌توانم هیچ برنامه‌ای داشته باشم، فقط می‌خواهم قوی‌ترین تیمی که می‌توانم را با خودم به جام جهانی ببرم.

وی در ادامه گفت: به دنبال بازیکنانی هستم که بتوانند موثر واقع شوند. دل پیرو هنوز هم اشتیاق زیادی برای فوتبال دارد، به همین خاطر او را نیز زیر نظر دارم.

دیدار بعدی ایتالیا در مقدماتی، راهیابی به جام جهانی در تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور) مقابل بلغارستان خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
دل پیرو و تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال بازگشت انصاریفرد به تیم ملی با 2گل به تیم معروف اروپا



اخبار,اخبار ورزشی,کریم انصاری فرد

کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی تیم پانیونیوس یونان در بازی مقابل تیم معروف المپیاکوس این کشور که چندین دوره در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته، توانست دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد.پانیونیوس با درخشش مهاجم ایرانی خودش توانست با نتیجه 4 بر2 المپیاکوس را شکست دهد و به یک تیم مدعی تبدیل شود.

انصاری فرد که هفته گذشته با گلزنی در دیدار تیمش به نظر می رسد موتور گلزنی اش در اروپا روشن شده باشد در این بازی عملکرد فوق العاده ای داشت و توانست یک تنه تیمش را برابر المپیاکوس به پیروزی برساند.

 

به این ترتیب با توجه به ناکامی زوج جوان خط حمله کی روش و مصدومیت قوچان نژاد، شانس به کریم رو آورده تا بار دیگر توسط کی روش به تیم ملی دعوت شود.

اخبار ورزشی - تابناک