اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احتمال ازدواج اوزیل با خواننده ایتالیایی


زندگی خصوصی مسعود اوزیل از زمانی که تابستان سال 2010 به عضویت رئال مادرید اسپانیا درآمد، موضوعی جذاب برای نشریات کشورش بوده است.

فارس: زندگی خصوصی مسعود اوزیل از زمانی که تابستان سال 2010 به عضویت رئال مادرید اسپانیا درآمد، موضوعی جذاب برای نشریات کشورش بوده است.

بر این اساس این رسانه‌ها در مدت 3 سال گذشته تلاش زیادی برای به تصویر کشیدن زندگی وی در مادرید کرده‌اند.

در همین ارتباط چند نشریه چاپ هامبورگ، برمن و مونیخ‌ در یکی، دو روز گذشته اخباری را در این مورد منتشر کردند که از ازدواج احتمالی هافبک 23 ساله با یک خواننده 22 ساله ایتالیایی‌الاصل  خبر دادند.

یکی از نشریات نوشت همان‌گونه که جرارد پیکه مدافع تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا با یک خواننده ازدواج کرد، این احتمال هست که اوزیل با خواننده‌ای دورگه پیمان زناشویی ببندد.


ویدیو مرتبط :
خبر جالب ازدواج بازیگر و خواننده لی هونگ کی از 2016 تا به امروز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فوتبالیست رئال مادرید با خواننده آلمانی ازدواج کرد (عکس)



اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

فوتبالیست رئال مادرید با خواننده آلمانی ازدواج کرد (عکس)

مدتی است که هافبک طراح و آلمانی رئال مادرید اسپانیا با یکی از خواننده‌های جوان آلمانی دیده شده است.مندی کسپریستو ۲۲ ساله، خواننده و مدل، از پدری ایتالیایی و مادری آلمانی در منهایم آلمان متولد شده است.

او خوانندگی را از سن ۱۱ سالگی با شرکت در مسابقه‌های مختلف آغاز کرد و در سال ۲۰۱۲ با انتشار نخستین آلبوم خود وارد دنیای حرفه‌ای شد.پس از آنکه جرارد پیکه، مدافع بارسلونا با شکیرا، خواننده کلمبیایی ازدواج کرد، اوزیل نیز قصد دارد با یک خواننده ازدواج کند./پارس ناز