اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اجیر شدن 2 آدمكش از سوی مادر و دختر كینه‌جو



اجیر شدن 2 آدمكش از سوی مادر و دختر كینه‌جو

دختر جوان وقتی بدرفتاری‌های پدرش را دید برای نجات خود و مادرش از زندگی جهنمی به طراحی توطئه قتل پرداخت.

به گزارش ایران 2 پسر اجیر شدند تا با این مادر و دختر قتل را انجام بدهند اما پدر خانواده نجات یافت و راز پنهان از سوی پلیس آگاهی ساری فاش شد.ساعت 11 صبح 14 فروردین ماه سال جاری زن جوانی در تماس با پلیس110 ساری، ادعا كرد گروهی دزد به خانه‌شان حمله كرده و شوهرش را هدف ضربات چاقو قرار دادند.دقایقی نگذشته بود كه پلیس خود را به خانه زن و شوهر در خیابان دخانیات رساند. آنان ابتدا با زن37 ساله روبه‌رو شدند كه نگران به نظر می‌رسید وی گفت: من و دخترم برای انجام كاری به بیرون از خانه رفته بودیم انگار دزدان وارد خانه ما شده و همسرم كه تنها بود را با چاقو زده‌اند و پس از سرقت طلاهایی كه در خانه بود فرار كرده‌اند.

همزمان با بررسی‌های میدانی، اكبر- پدر خانواده- كه خونریزی شدیدی داشت و نمی‌توانست حرف بزند به بیمارستان انتقال یافت و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.كارآگاهان در تجسس‌های ویژه و نمونه‌برداری‌ها در صحنه سرقت خونین متوجه شدند که دزدان براحتی و بدون شكستن قفل ورودی خانه وارد آنجا شده‌اند و جالب اینكه هیچ سرقتی نیز رخ نداده است.

از سوی دیگر اكبر وقتی یك ماه بعد از بیمارستان مرخص شد و در بازجویی‌ها پرده از اختلاف كینه‌جویانه‌ای برداشت كه از مدت‌ها پیش با همسرش داشت و رفتارهای مرموز آنها كه احتمال داده می‌شد برای قتل اكبر توطئه‌چینی كرده باشند.

پلیس مادر خانواده به نام مریم و دختر 18 ساله‌اش كه «طراوت» نام دارد را تحت مراقبت‌های پنهانی قرار داد و با اقدامات مخابراتی به بررسی پیامك‌های این مادر و دختر پرداخت و دریافت آنها شب حادثه با مردی به نام علی اصغر 26 ساله در میانرود در تماس بوده‌اند.همزمان اكبر با مراجعه به نزد پلیس گفت: همسرم بتازگی مرد جوانی را برای باغبانی به من معرفی كرده كه فهمیده‌ام وی اصلاً باغبانی بلد نیست و احتمال می‌دهم همه تحت نظر همسرم باشد.در این مرحله، «مریم» تحت بازجویی پلیس قرار گرفت و زمانی كه دید راز پنهانش فاش شده است به افسر پرونده در اداره اجتماعی پلیس آگاهی ساری گفت: با همسرم اختلاف شدید دارم و در طول زندگی‌ام یك روز خوش را با هم نداشتیم، شوهرم من و دخترم را همیشه كتك می‌زد و هزینه‌های خانه را هم نمی‌داد، از دستش خسته شده بودم.

چند بار از وی خواستم من را طلاق بدهد اما هر بار با مخالفت‌هایش روبه‌رو شدم. دخترم نیز عذاب‌های من را می‌دید تا اینكه پیشنهاد داد پدرش را به قتل برسانیم. طراوت نقشه جنایت را طرح‌ریزی كرد و من هم با یكی از آشنایانم به نام علی‌اصغر هماهنگ كردم و ماجرا را با وی در میان گذاشتم و قرار شد وی با ما همدستی كند.

شب حادثه داخل غذای همسرم قرص خواب ریختیم و پس از اینكه وی كاملاً خوابش برد، در را برای علی‌اصغر باز كردم و این پسر به همراه یكی از دوستانش وارد خانه ما شدند و همگی با هم قصد كشتن اكبر را داشتیم آنها حتی سیم برق را دور گردن اكبر فشار دادند و با چاقو چند ضربه به وی زدند اما اكبر زنده ماند.

مریم در ادامه به مأموران گفت: پس از آن كه حال همسرم خوب شد دوباره علی‌اصغر را به عنوان كارگر به وی معرفی كردم تا در باغ ما مشغول كار شود و سر فرصت وی را بكشد كه باز هم نقشه ما عملی نشد.

با اعترافات این زن، طراوت نیز دستگیر شد كه در بازجویی‌ها به جرم خود و همدستی با مادر خود اعتراف كرد.

با اعترافات آنها علی‌اصغر نیز دستگیر شد و ادعا كرد كه همدستش منصور نام داشته كه فرار كرده است./ایران


ویدیو مرتبط :
تیزر فیلم زیبای آدمكش با بازی بهرام رادان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان از سوی خواستگار كینه جو



اخبار حوادث - انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان از سوی خواستگار كینه جو

پسری جوان كه با جواب منفی دختر مورد علاقه‌اش برای ازدواج روبه‌رو شده بود با انتشار تصاویر خصوصی او در فضای مجازی، نقشه انتقام خود را عملی كرد.

آذر ماه امسال دختری جوان، هراسان به پلیس آگاهی كرمانشاه مراجعه و از انتشار تصاویر خصوصی خود در یكی از شبكه‌های اجتماعی مجازی پرده برداشت. به دلیل حساسیت موضوع، به سرعت پرونده‌یی در این خصوص تشكیل و تیمی از كارآگاهان بررسی آن را در دستور كار خود قرار دادند.

اظهارات شاكی نشان می‌داد كه متهم پرونده، یك قطعه فیلم خصوصی او را در فضای مجازی منتشر كرده است؛ غافل از اینكه این تصاویر خصوصی، گستره تحقیقات ماموران را به آشنایان شاكی محدود می‌كند.

با ارجاع پرونده به پلیس فتای استان كرمانشاه، رسیدگی به آن در مسیر تازه‌یی قرار گرفت. به گفته سرهنگ اسداله زحمتكش، رییس پلیس فتای كرمانشاه در تحقیقات اولیه ماموران، «كینه از دختر جوان»، به عنوان اصلی‌ترین انگیزه متهم پرونده عنوان شد و ذهن كارآگاهان را بر فرضیه انتقام جویی به دلیل اختلاف شخصی متمركز ساخت.

سرهنگ زحمتكش در تشریح روند رسیدگی به پرونده گفت: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد شاكی چند ماه پیش به یكی از خواستگاران خود كه به مواد مخدر اعتیاد داشته، پاسخ منفی داده است و احتمال انتقام‌جویی از سوی او وجود دارد.

به این ترتیب شناسایی هویت متهم در دستور كار ماموران قرار گرفت. همزمان بررسی خطوط ارتباطی در فضای مجازی و ردزنی آی پی‌های موجود، ماموران را به آدرس اینترنتی متهم كشاند و طولی نكشید كه همه سرنخ‌ها، خواستگار سابق دختر جوان را در تیررس ماموران قرار داد؛ خواستگاری كه علت پاسخ منفی دختر جوان به درخواست ازدواجش را نه‌تنها در خود جست‌وجو نكرد بلكه سرنوشت خود را با انتخابی نارس، به دست میله‌های زندان سپرد. با شناسایی هویت متهم به سرعت تیمی از ماموران به خانه او اعزام و موفق شدند خواستگار كینه جو را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و برای انجام بازجویی‌ها به پلیس آگاهی منتقل كنند. همچنین در بازرسی از مخفیگاه متهم، یك دستگاه لپ تاپ حاوی یكی از فیلم‌های خصوصی شاكی كشف و ضبط شد.

به گفته سرهنگ زحمتكش متهم در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به بزه انتسابی انگیزه خود از این اقدام را انتقام از شاكی عنوان كرد و گفت: من خیلی به شاكی علاقه داشتم به همین دلیل به خواستگاری او رفتم اما زمانی كه با پاسخ منفی او روبه‌رو شدم تصمیم گرفتم ازاو انتقام بگیرم. به این ترتیب یكی از فیلم‌هایی كه از او داشتم را در فضای مجازی منتشر كردم اما بعد از مدتی از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدم.

هرچند متهم به بزه انتسابی اعتراف كرده است اما تحقیقات ماموران برای مشخص شدن نحوه دستیابی متهم به فیلم خصوصی شاكی همچنان ادامه دارد.

 

اخبار حوادث - اعتماد