اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اجرای طرح زوج و فرد از در منزل تا پایان سال؟


معاون نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: در صورت تصویب شورای عالی ترافیک، 'طرح تردد زوج و فرد از درب منزل' تا پایان سال اجرا می‌شود. این پیشنهاد هم‌اکنون در حال گذراندن مراحل کارشناسی و قانونی است.

نسیم آنلاین: معاون نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: در صورت تصویب شورای عالی ترافیک، 'طرح تردد زوج و فرد از درب منزل' تا پایان سال اجرا می‌شود. این پیشنهاد هم‌اکنون در حال گذراندن مراحل کارشناسی و قانونی است.

محمد رستگاری با اعلام این خبر افزود: قرار است با انجام بررسی‌های کارشناسی در شورای عالی ترافیک و مکاتبه با استانداری، این طرح تصویب و اجرایی شود. با تصویب این طرح، در شش ماه دوم سال، طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
اجرای طرح چکاوک تا پایان سال در کل کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل/مدارس ابتدایی پایتخت 2 روز تعطیل شد



سایت تخفیف,سایت نت برگ

کمیته اضطرار تصویب کرد؛

اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل/مدارس ابتدایی پایتخت 2 روز تعطیل شد

با تصویب کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، از فردا طرح زوج و فرد به مدت 2 روز از درب منزل تهرانیها اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی افزایش آلاینده های تهران کار گروه کاهش آلودگی هوای تهران در محل معاونت عمرانی استانداری با حضور پلیس، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان کنترل ترافیک، محیط زیست و معاون استاندار تشکیل جلسه داد.

در این جلسه به دلیل افزایش آلاینده ها مصوب شد تا طرح زوج و فرد از فردا تا پایان روز چهارشنبه از درب منازل تهرانیها اجرا شود. به این ترتیب فردا پلاکهای فرد و چهارشنبه پلاکهای زوج می توانند در سطح شهر تردد کنند.

همچنین در این جلسه مصوب شد تا مهدهای کودک، پیش دبستانی ها و دبستانها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه تعطیل شوند که این پیشنهاد از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران ارائه شد./مهر