اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اتوبوس استقلال در راه رشت خراب شد


اتوبوس تیم فوتبال استقلال در راه رسیدن به رشت خراب شد.

خبرگزاری فارس: درحالی که تیم استقلال از رامسر به رشت با یک دستگاه اتوبوس در حال طی کردن مسیر بود در اواسط راه با خرابی اتوبوس روبرو شد.

 مسئولان استقلال وقتی متوجه شدند اتوبوس خراب شده و به این زودی هم تعمیر نمی شود با 10 دستگاه سواری بازیکنان و کادرفنی را روانه رشت کردند.

دیدار تیم های داماش و استقلال که قرار بود امروز ساعت 15:15 برگزار شود به دلیل لغو پرواز عصر گذشته استقلال به رشت با 24 ساعت تعویق فردا سه شنبه برگزار می شود.


ویدیو مرتبط :
گلهای قدیمی استقلال رشت...استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال به دنبال قهرمانی نیم فصل در رشت/ مصاف پرتغالی پرسپولیس و تراکتورسازی



نیم فصل از راه رسید

استقلال به دنبال قهرمانی نیم فصل در رشت/ مصاف پرتغالی پرسپولیس و تراکتورسازی

هفته هفدهم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فردا برگزار می‌شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

اخبار ورزشی -  18 تیم حاضر در لیگ برتر فردا (دوشنبه) آخرین دیدار خود را در دور رفت برگزار می‌کنند و به امید کسب پیروزی و جایگاه بهتر به استقبال تعطیلات می‌روند.

داماش گیلان – استقلال، ورزشگاه عضدی رشت، ساعت 15:15

آبی پوشان تهران که هفته گذشته فرصت داشتند با شکست فولاد قهرمانی خود را در نیم فصل قطعی کنند با قبول باخت برابر این تیم، سپاهان را در یک قدمی خود احساس می‌کنند. امیر قلعه نویی و شاگردانش که می‌دانند برای تثبیت صدرنشینی خود کار دشواری در رشت دارند برای این بازی تمام قوای خود را در اختیار ندارند و به گفته سرمربی آبی‌پوشان با 5 -6 غایب به مصاف داماش می‌روند. در آن سوی میدان تیم حمید درخشان که در هفته‌های گذشته روند تقریبا سینوسی داشته قصد دارد با یک پیروزی خانگی شیرین هم دل هوادارانشان را به دست بیاورد و هم رتبه خود را در جدول بهتر کند.

فولاد – نفت تهران، ورزشگاه تختی اهواز، ساعت 15:15

هر دو تیم در مقطعی از نیم فصل نخست با ارائه بازی منطقی و خوب خودی نشان دادند. این مهم را فولاد در چند هفته اخیر به خوبی به معرض نمایش گذاشت به ویژه هفته قبل که در آزادی استقلال را شکست داد و در ادامه روند خوبش خود را به رده سوم جدول رساند. شاگردان جوان حسین فرکی حالا خود را در حد و اندازه‌های کسب سهمیه آسیا می‌بینند و برای آن تلاش می‌کنند. نفت تهران نیز اگر چه چند هفته است دچار افت شده اما نشان داده هر هفته می تواند برای حریفانش خطرناک ظاهر شود. تقابل اندیشه‌های حسین فرکی و منصور ابراهیم‌زاده جالب خواهد بود.

آلومینیوم هرمزگان – سپاهان، ورزشگاه بندرعباس، ساعت 15

سپاهان دیگر تیمی است که به همراه استقلال شانس قهرمانی نیم فصل را دارد. تیم همیشه مدعی چند سال گذشته لیگ در این فصل فراز و نشیب‌های زیادی داشته و چند هفته پیش صدرنشینی را به آبی‌های تهران واگذار کرد. با این حال شاگردان کرانچار نزدیک‌ترین تعقیب کننده استقلال صدرنشین هستند و برای حفظ این فاصله در خانه آلومینیوم جوان و دونده به میدان می‌رود. اکبر میثاقیان که در این فصل همیشه به قضاوت داوران در دیدارهای خانگی تیمش معترض بوده برای رهایی موقت از جمع فانوس به دستان چاره‌ای جز کسب نتیجه برابر زردپوشان اصفهانی ندارد. سپاهان با 30 امتیاز دوم است و آلومینیوم با 16 امتیاز در رتبه پانزدهم ایستاده است.

پرسپولیس – تراکتورسازی، ورزشگاه آزادی، ساعت 17:30

بدون شک حساس‌ترین جدال این هفته را این دو تیم برگزار می‌کنند. دو تیم قرمزپوش و پرطرفدار لیگ در آخرین ایستگاه دور رفت به هم رسیده اند. پرسپولیس از آخرین دیدار خود با تبریزی‌ها خاطره خوشی ندارد. آنها فصل قبل به تراکتوری که هدایت آن را امیر قلعه نویی در دست داشت 4 بر یک باختند و حالا زخم خورده و به دنبال انتقام هستند. هرچند آنها برای انتقام‌گیری از تراکتور همه مهره‌های خود را در اختیار ندارند.

کریم انصاری فرد، محسن بنگر و هادی نوروزی که در هفته‌های گذشته بازیکن ثابت تیم‌شان بوده‌اند به دلیل سه اخطاره بودن قادر به همراهی پرسپولیس نیستند. از سوی دیگر یکی از جذابیت‌های این بازی تقابل مانوئل ژوزه و تونی اولیویرا مربیان پرتغالی دو تیم است که به گفته خودشان چند سال در بنفیکا کنار هم بازی کرده‌اند و حالا باید در لیگ ایران با دو تیم متفاوت به مصاف هم بروند.

به گزارش ایسنا، نیم فصل دوم لیگ برتر از روز 5 دی آغاز می شود.

برنامه کامل هفته هفدهم لیگ برتر

صبای قم – مس کرمان، ورزشگاه یادگار امام قم، ساعت 15

آلومینیوم – سپاهان، ورزشگاه بندرعباس، ساعت 15

سایپا – گهر دورود، ورزشگاه انقلاب کرج، ساعت 15

راه آهن – فجرسپاسی، ورزشگاه اکباتان، ساعت 15:15

فولاد خوزستان – نفت تهران، ورزشگاه تختی اهواز، ساعت 15:15

ذوب آهن – ملوان، ورزشگاه فولادشهر اصفهان، ساعت 15:15

پیکان – نفت آبادان، ورزشگاه تختی تهران، ساعت 15:15

داماش گیلان – استقلال، ورزشگاه عضدی رشت، ساعت 15:15

پرسپولیس – تراکتورسازی، ورزشگاه آزادی، ساعت 17:30

ایسنا