اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آیفون 6 و 6+ در ایران چند «فی» می خورد؟


الان بازار، زمان ورود آیفون 6 و 6+ به ایران را 2 تا 3 هفته آینده عنوان می‌کنند. پیش‌بینی می‌شود آیفون 6 با قیمت حدود 3 میلیون تومان وارد بازار شود و در قیمت 2 میلیون و 500 هزار تومان باقی بماند.

خبرگزاری فارس: الان بازار، زمان ورود آیفون 6 و 6+ به ایران را 2 تا 3 هفته آینده عنوان می‌کنند. پیش‌بینی می‌شود آیفون 6 با قیمت حدود 3 میلیون تومان وارد بازار شود و در قیمت 2 میلیون و 500 هزار تومان باقی بماند.

از روز گذشته فروش رسمی آیفون 6 و 6+ در آمریکا آغاز شده است.

در حالی که تاکنون درخواست برای خرید آیفون‌های جدید، به صورت پیش سفارش بوده است، چندی پیش فروشگاهی در تهران نمونه‌هایی از آیفون 6 و آیفون 6+ را ارائه کرده بود.

قیمت آیفون‌های جدید طبق اعلام رسمی شرکت اپل، برای آیفون 6 649 دلار و برای مدل دیگر آن 749 دلار است.

قیمت آیفون 5S حدود 459 دلار بود که هم‌اکنون در بازار در قیمت 2 میلیون و 200 هزار تومان ثابت شده است.

پیش‌بینی می‌شود آیفون 6 نیز با قیمت حدود 3 میلیون و 500 هزار تومان وارد بازار شود و سپس در حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان ثابت شود.

گشتی در بازار موبایل تهران و پرسش وجو درباره آیفون‌های جدید، نشان می‌دهد فعالان این بازار، زمان ورود این دو محصول را 2 تا 3 هفته آینده پیش‌بینی می‌کنند.

البته از این هفته ورود گوشی‌های مسافرتی آیفون جدید به بازار آغاز خواهد شد.

در حالی که متقاضیان آیفون‌ها در انتظار ورود نسخه‌های جدید هستند، برخی از علاقمندان به این محصولات نیز مانند روال گذشته ورود مدل‌های جدید برای کاهش قیمت مدل قبلی و خرید آیفون 5S را انتظار می‌کشند.


ویدیو مرتبط :
تفاوت ایران شاهنشاهی با ایران اسلامی در بر خورد با استعمار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی ایران درچهارمین مسابقه شكست خورد



 

 

تیم ملی ایران درچهارمین مسابقه شكست خورد

/ همگام با جام جهانی بسكتبال - تركیه /

تیم ملی ایران در چهارمین مسابقه شكست خورد

تیم ملی بسكتبال ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های جام جهانی 2010 تركیه، مقابل تیم ملی آمریكا شكست خورد.

به گزارش باشگاه خبری فارس توانا تیم ملی بسكتبال ایران كه در 3 دیدار گذشته 2 شكسته مقابل تیم‌های برزیل و كرواسی و یك پیروزی مقابل تونس در كارنامه داشت در چهارمین دیدار مسابقات جام جهانی 2010 تركیه از ساعت 20:30 دقیقه امشب در سالن ایپكیچی شهر استانبول به مصاف تیم ملی آمریكا رفت در نهایت با نتیجه 88 بر 51 بازی را به این تیم واگذار كرد.

ایران در كوارتر نخست با نتیجه 19 بر 13 و در كوارتر دوم 24 بر 15 بازی را به حریف باخت كه در مجموع دو كوارتر با نتیجه 43 بر 28 در پایان نیمه اول نتیجه را واگذار كرد.

همچنین كوارتر سوم با نتیجه 19 بر 11 و كوارتر چهارم 26 بر 12 به سود آمریكا به پایان رسید و در مجموع دو نیمه، تیم ملی آمریكا با نتیجه 88 بر 51 ضمن پیروزی مقابل ایران به چهارمین برد پیاپی در این رقابت‌ها دست یافت.

در دیگر دیدار این گروه تیم ملی كرواسی با نتیجه 84 بر 64 تیم ملی تونس را شكست داد.

تیم ملی بسكتبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 فردا شب به مصاف اسلونی می‌رود.