اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آیا ظریف با هاشمی به عربستان می رود؟


مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری خود به سوالی پیرامون سفر احتمالی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به عربستان سعودی پاسخ داد.

خبرگزاری ایرنا: مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری خود به سوالی پیرامون سفر احتمالی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به عربستان سعودی پاسخ داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره اخبار منتشر شده در خصوص سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به عربستان سعودی و اینکه آیا هیاتی از سوی وزارت امور خارجه ایشان را همراهی می کند یا نه؟ اظهار داشت: علاقمندی از سوی طرف های سعودی و همچنین اعلام آمادگی جناب آقای هاشمی رفسنجانی همیشه وجود داشته است.

وی ادامه داد: چنانچه شرایط مناسب باشد و مقدمات آن فراهم شود، این سفر انجام خواهد شد؛ لذا اعلام جزئیات مبنی بر اینکه این سفر چه زمانی انجام می شود و چه کسانی اعزام می شوند، کمی زود است.


ویدیو مرتبط :
امیرعبداللهیان به عربستان می رود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ظریف به عربستان می‌رود



اخبار,اخبارسیاست خارجی,روابط ایران وعربستان


 اخبار سیاست خارجی  - الحیات:‌ ظریف به عربستان می‌رود

روزنامه الحیات از سفر قریب الوقوع محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران به عربستان خبر داد.

به گزارش ایسنا این روزنامه چاپ لندن به نقل از منابع عالیرتبه ایرانی اعلام کرد که در حال حاضر تهران برای فراهم کردن مقدمات سفر محمد جواد ظریف به ریاض تلاش می‌کند.

این منابع افزودند که اگر چه هنوز تاریخ این سفر مشخص نشده اما مسوولان ایرانی در حال فراهم کردن مقدمات آن هستند.

این منابع ادعای اعزام هیاتی از ایران به عربستان به منظور بررسی آینده سیاسی عراق را تایید و یا تکذیب نکردند.

روزنامه انگلیسی تایمز روز گذشته مدعی شده بود که ایران هیاتی را به منظور انجام رایزنی با مسوولان عربستانی به ریاض فرستاد تا درباره تشکیل دولت جدید این کشور بدون حضور نوری مالکی، نخست وزیر آن تصمیم‌گیری کنند.
 اخبار سیاست خارجی - ایسنا