اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آقای گل برای هر بازی 5 میلیون می گیرد!


وحید شمسایی آقای گل جهان در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال با توجه به کاهش مبلغ قراردادها بدون تیم ماند و همین امر هم باعث شد تا تیم ملی را نیز از دست بدهد.

هفت صبح: وحید شمسایی آقای گل جهان در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال با توجه به کاهش مبلغ قراردادها بدون تیم ماند و همین امر هم باعث شد تا تیم ملی را نیز از دست بدهد.

شمسایی با توجه به مشکلات خانوادگی خودنمی تواند به مدت طولانی در تیم های خارجی بازی کند، اما اخیرا یک باشگاه چینی با پرداخت مبلغی بالا شمسایی را به مدت یک ماه جذب کرد.

 این تیم برای مسابقات مقدماتی جام باشگاه های آسیا که اردیبهشت ماه برگزار می شود، این بازیکن را جذب کرده است و برای هر بازی مبلغ 16 هزار دلار (حدود 50 میلیون تومان) پرداخت خواهد کرد.

طبیعتا شمسایی – که شایعه حضورش در تبریز شنیده می شد – از این پیشنهاد استقبال کرده: «به احتمال 99 درصد برای این منسابقات به این تیم خواهم پیوست و این باشگاه را در مسابقات مقدماتی جام باشگاه های آسیا همراهی می کنم.»

خواندن بخش هایی از متن نامه باشگاه چینی به وحید هم جالب است:

«می خواهیم از شما صمیمانه دعوت کنیم تا به دلیل مهارت ها و تجربه فراوانتان به باشگاه ما ملحق شوید. تیم ما با حضور شما قدرتمندتر خواهد شد.

ما در زمان تمرین شما در چین برای اقامت تان هتل پنج ستاره فراهم خواهیم کرد. در رقابت های قهرمانی باشگاه های جهان دو مرحله گروهی و حذفی وجود دارد. در مرحله گروهی حدود سه تا پنج مسابقه باید برگزار شود. امیدواریم که شما حدود 20 روز در تمرینات ما حاضر شوید ودر سه مسابقه مرحله گروهی بازی کنید.

در صورتی که تیم به مرحله حذفی صعود کند، در دو مسابقه بیشتر بازی خواهید کرد. اگر تیم این فرصت را به دست آورد که به دور دوم که در ژاپن برگزار می شود، راه یابد، این قرارداد تمدید خواهد شد.

ما 16 هزار دلار برای هر بازی آسیایی (حدود سه تا پنج بازی) و بلیت درجه یک سفر را به شما پیشنهاد می دهیم.»


ویدیو مرتبط :
گل اول کریستیانو رونالدو به کامرون:آقای گل تیم ملیHD

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آقای گل‌های 19 دوره جام جهانی +عکس


در ۱۹ دوره قبلی مسابقات جام جهانی ۱۶ بازیکن مختلف عنوان آقای گلی مسابقات را به خود اختصاص داده‌اند.