اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آقای وزیر در شبکه های اجتماعی داخلی


چندی پیش وزیر ارتباطات اعلام کرد که با هدف ترویج شبکه های اجتماعی سالم در چند شبکه اجتماعی داخلی حضور خواهد یافت.

خبرگزاری فارس: چندی پیش وزیر ارتباطات اعلام کرد که با هدف ترویج شبکه های اجتماعی سالم در چند شبکه اجتماعی داخلی حضور خواهد یافت.

دو روز پیش نیز واعظی در مراسم افتتاح الکامپ نوزدهم بر این وعده خود تاکید کرد و گفت که روز شنبه از ساعت 13 تا 14 آنلاین خواهد بود و قرار شد آدرس شبکه های اجتماعی که وزیر قرار است در روز موعود در آنها حضور یابد، در فرصت دیگری اعلام شود.

اکنون جزئیات حضور وزیر در شبکه های اجتماعی و آدرس صفحات رسمی متعلق به وزیر در این شبکه‌ها اعلام شده است.

طبق این اعلام هم اکنون محمود واعظی در 4 شبکه اجتماعی از جمله زیگور، کلوب، تبیان، و آپارات دارای صفحه است.

شبکه اجتماعی «زیگور» شامل شبکه ویدئویی «تماشاخانه»، شبکه اجتماعی «مای پردیس» و شبکه صوتی «آواکده» است. آدرس صفحه وزیر ارتباطات در این شبکه به نشانی http://www.zigur.com/vaezi  است.

صفحه واعظی در شبکه اجتماعی «کلوب» به آدرس http://www.cloob.com/mahmoudvaezi قابل مشاهده است.

همچنین در شبکه اجتماعی «تبیان» آدرس صفحه واعظی http://net.tebyan.net/vaezi است.

در شبکه ویدیوئی و اجتماعی «آپارات» نیز وزیر در آدرس http://www.aparat.com/mahmoudvaezi صفحه شخصی دارد.

قرار است وزیر ارتباطات دولت روحانی برای نخستین بار در روز شنبه 16 آذر ماه از ساعت 13 الی 14 در شبکه‌های نام برده شده حضور برخط داشته باشند و با کاربران ارتباط برقرار کند.

همچنین وزیر پیش‌تر گفته بود، علت حضور همزمانش در چند شبکه، ایجاد رقابت و برقراری مساوات بین فعالان داخلی این عرصه است و سپس هر شبکه که از استقبال بیشتری نزد مخاطبان برخوردار شد را پیگیری خواهد کرد و ادامه خواهد داد.


ویدیو مرتبط :
نظر روحانی درباره ضعف شبکه های اجتماعی داخلی !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور وزیر ارتباطات در شبکه‌ اجتماعی داخلی


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بزودی در شبکه‌های اجتماعی داخل کشور حضور خواهد داشت.

خبرگزاری ایسنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بزودی در شبکه‌های اجتماعی داخل کشور حضور خواهد داشت.

 وزارت ارتباطات در حالی که این روزها وزیر ارتباطات برای حضور دراجلاس تماس سران آسیا و اقیانوسیه به تایلند رفته خبری مبنی بر حضور وزیر در شبکه های اجتماعی اعلام کرده است.

بنا بر اعلام سایت وزارت ارتباطات:« دکتر محمود واعظی به منظور تبادل نظر با کاربران شبکه های اجتماعی داخلی و همچنین ارتباط مستقیم با مردم از طریق فضای مجازی به زودی در شبکه های اجتماعی داخل کشور حضور خواهند یافت.

در این راستا جهت برقرای ارتباط به صورت مستقیم با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به زودی اطلاعات تکمیلی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت .»

اما نکته جالب این که در این خبر هیچ اشاره ای به این موضوع نشده که این حضور در کدام شبکه اجتماعی داخلی صورت خواهد گرفت و یا اینکه حداقل این عضویت از چه زمانی آغاز می شود.این در حالی است که طی ماه های گذشته نیز صفحه ای با نام او در فیس بوک ایجاد شده بود که پس از مدتی روابط عمومی وزارت ارتباطات این گونه اعلام شد که این صفحه جعلی بوده است.

همچنین از ابتدای دوره وزارت واعظی بارها درباره شبکه اجتماعی فیس بوک و احتمال رفع فیلتر آن چندین بار مورد پرسش قرار گرفته است.