اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز فروش ویژه خودروهای سانگ یانگ



آغاز فروش خودروهای سانگ یانگ,قیمت خودروهای سانگ یانگ,فروش محصولات سانگ یانگ

آغاز فروش ویژه خودروهای سانگ یانگ

شرکت رامک خودرو نماینده رسمی شرکت سانگ یانگ کره جنوبی از فروش ویژه محصولات این شرکت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اکتیون یکی از خودروهایی است که فروش ویژه آن از سوی رامک خودرو آغاز شده است. 

بر این اساس قیمت علی الحساب این خودر 127 میلیون تومان، پیش پرداخت 50 میلیون تومان، ودیعه دوم که 2 ماه بعد از ثبت نام پرداخت می شود 40 میلیون تومان است.

زمان تحویل این خودرو 5 ماهه است که همان موقع مابقی ارزش خودرو نیز گرفته می شود. البته از 2 میلیون تومان هدیه رامک خودرو که در نمایشگاه خودرو شیراز به خریداران این خودرو داده می شود نیز نمی توان گذشت.

 این خودرو در جدول فروش اقساطی رامک خودرو نیز موجود است و بدین ترتیب بعد پرداخت ودیعه های اول و دوم همانند مدل فروش بالا، مابقی قیمت خودرو در 12 قسط هر کدام به مبلغ 3 میلیون و 83 و هزار و 400 تومان از خریداران دریافت می شود.

 جدیدترین محصول رامک خودرو یعنی رکستون جدید نیز  187 میلیون تومان قیمت دارد، پیش پرداخت 70 میلیون تومان ، ودیعه دوم 70 میلیون تومان، هدیه نمایشگله 1.5 میلیون تومان است.

گفتنی است زمان تحویل این خودرو  3ماه است، فروش اقساطی این خودرو نیز با پیش پرداخت 90 میلیون تومانی ، 18 قسط 2 میلیون 56 هزار تومانی و یا پیش پرداخت 140 میلیون تومانی و 12 قسط 3 میلیون و 916 هزار و 700 تومانی قابل خرید است. 

رامک خودرو کایرون را نیز با پیش پرداخت و ودیعه دوم 60 میلیون تومانی قابل خرید است، ضمن اینکه برای خریداران این خودرو در نمایشگاه مشهد نیز رامک خودرو 1.5 میلیون تومان هدیه در نشر گرفته است./باشگاه خبرنگاران

 

قیمت انواع خودرو در بازار ایران

 

 

 


ویدیو مرتبط :
بیابانگردی با خودروهای سانگ یانگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش ویژه محصولات ایران خودرو با مدل ۹۱ آغاز شد



 

 

ایران خودرو , محصولات ایران خودرو

 

 

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، فروش ویژه ایران خودرو در قالب طرح بهار تا بهار با مدل ۹۱ آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران محصولات خودرو با مدل ۹۱ و قیمت مناسب از طریق نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسرکشوربا شرایط آسان ومتنوع خرید خودرو به بازار عرضه می شوند.

محصولاتی همچون تندر۹۰ ، پژو ۴۰۵ ، ۲۰۶هاچ بک وصندوقدار ،سمند ،پارس وسوزوکی گرند ویتارا با شرایط نقد وتحویل فوری عرضه می شوند، همچنین مشتریان می توانند در ماه جاری پژو ۴۰۵ ،پارس ، سمند و۲۰۶ تیپ۲ را بصورت نقد واقساط خریداری کنند.

قیمت محصولات ایران خودرو مشابه ماه گذشته است و در عین حال، شرایط فروش نسبت به ماه پیش متنوع تر و منعطف تر شده است.

طرح رنگین کمان که در سال جاری به عنوان موفق ترین شرایط فروش ایران خودرو در راستای مشتری مداری به شمار رفت ، پایان یافته و به جای آن طرح "بهارتا بهار" که نمادی از بهار انقلاب تا بهار طبیعت است، اعلام شده است..... /   خبرگزارى مهر