اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز طرح زمستانی همراه اول



آغاز طرح زمستانی همراه اول


آغاز طرح زمستانی همراه اول

همراه اول از آغاز طرح زمستانی خود با نام «روزهای گرم حرفی» خبر داد.


به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، طرح «روزهای گرم حرفی» همراه اول که از روز یکشنبه 7 دیماه آغاز شده، تا پایان زمستان سال جاری ادامه خواهد داشت. در این طرح کلیه مشترکین دائمی و اعتباری می¬توانند تنها با پرداخت هزار تومان، در طول روز از 60 دقیقه مکالمه درون شبکه(همراه اول و تلفن ثابت) از ساعت 7 صبح تا 23 بهره¬مند شوند.


در این طرح، 60 دقیقه مکالمه، بعد از زمان فعال سازی آغاز شده و تا پایان همان روز(ساعت 23) معتبر است. همچنین زمان 60 دقیقه مکالمه می تواند در چندین تماس مصرف شود؛ به عبارت دیگر حتماً نیاز نیست که یک تماس 60 دقیقه ای صورت پذیرد.


این گزارش می افزاید: هر مشترک می تواند در طول روز فقط یک بسته خریداری کند که تخفیف مشترک پس از زمان ثبت نام محاسبه می شود و طبق اعلام، قیمت برای کاربران اعتباری و دائمی یکسان و برابر با 10.000ریال است.


همراه اولی ها می توانند برای خرید بسته با یکی از روش های «ارسال عدد 1 به سرشماره8064»، «ارسال عدد 3361 به سرشماره111» و یا «شماره گیری#3361*111*» اقدام کنند.


دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص، از طریق پرتال همراه اول و مراجعه به صفحه http://www.mci.ir/warmday  امکانپذیر است.



ویدیو مرتبط :
آغاز طرح مقابله با قاچاق گوشی تلفن همراه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طرح های زمستانی همراه اول با تخفیف ویژه در مکالمه، پیامک و اینترنت نوترینو



کمپین «بارش طرح های زمستانی» همراه اول

همراه اول در کمپین «بارش طرح های زمستانی»، در قالب طرح های متعدد به مشترکین دایمی و اعتباری خود تخفیفات ویژه ارایه می دهد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مشترکین دایمی و اعتباری همراه اول با فعالسازی طرح های «از این جیب به اون جیب»، «سیم کارت دانشجو»، «یه همراه معتبر »، «روزهای گرم حرفی»، «انتقال تماس»، «بسته های قیمتی دایمی»، «بسته های مکالمه خانواده»، «هدف رو بزن»، «شتاب در پرداخت » و  «شارژ فوق العاده» می توانند از تخفیفات ویژه ای بهره مند شوند.


امکان خرید  سیم کارت های دایمی و اعتباری با قیمت و شرایط مناسب، امکان مکالمه نامحدود رایگان با یک یا دو مشترک دایمی دیگر در بسته های مکالمه خانواده ، ارتباط ارزان (تا 35% تخفیف) به همراه اینترنت نوترینو رایگان در بسته های قیمتی از جمله مزایایی است که اپراتور اول در فصل زمستان در اختیار مشترکین خود قرار می دهد.


مشتركین می توانند برای اطلاع از جزئیات کمپین «بارش طرح های زمستانی»، به آدرس  http://www.mci.ir/winter در سایت همراه اول مراجعه نمایند.