اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز تجمع اعتراضی مقابل سفارت فرانسه


تجمع اعتراضی در محکومیت اهانت به پیامبر(ص) با شعار الله اکبر،‌ مرگ بر فرانسه دقایقی پیش مقابل سفارت فرانسه در تهران آغاز شد.

خبرگزاری ایسنا: تجمع اعتراضی در محکومیت اهانت به پیامبر(ص) با شعار الله اکبر،‌ مرگ بر فرانسه دقایقی پیش مقابل سفارت فرانسه در تهران آغاز شد.

در این تجمع که از سوی سازمان بسیج دانشجویی در حال برگزاری است تجمع‌کنندگان شعار لبیک یا محمد (ص)، اسلام پیروز است اسرائیل نابود است، ‌مرگ بر فرانسه سر داده و پلاکاردهایی به زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسوی، آلمانی با محتوای پیامبر من محمد (ص) است در دست داشتند.


ویدیو مرتبط :
تجمع اعتراضی مقابل سفارت عربستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجمع اعتراضی مقابل سفارت فرانسه در تهران


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور گفت: تجمع دانشجویان در اعتراض به اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) در صورت اخذ مجوز مقابل سفارت فرانسه در تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: ناصر آراسته دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور گفت: دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به توهین مجدد به ساحت پیامبر اکرم(ص) و حمایت دولت فرانسه از این اقدام، در برابر سفارت فرانسه در تهران تجمع‌می‌کنند.

وی افزود: دانشجویان در صورت کسب مجوز از سوی فرمانداری ساعت 15 روز دوشنبه 29 دی‌ماه مقابل سفارت فرانسه در تهران تجمع می‌کنند.