اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آغاز امتحانات نهایی از 27 اردیبهشت 93


رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت: امتحانات نهایی سوم متوسطه در همه شاخه‌های تحصیلی از ۲۷ اردیبهشت شروع خواهد شد و تا یک روز مانده به جام جهانی یعنی ۲۲ خردادماه به پایان می‌رسد.

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش گفت: امتحانات نهایی سوم متوسطه در همه شاخه‌های تحصیلی از ۲۷ اردیبهشت شروع خواهد شد و تا یک روز مانده به جام جهانی یعنی ۲۲ خردادماه به پایان می‌رسد.
 
عبدالرسول عمادی، رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش در خصوص برگزاری امتحانات نهایی اظهار داشت: امتحانات نهایی سوم متوسطه در همه شاخه‌های تحصیلی از 27 اردیبهشت ماه شروع خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه قبل از آغاز مسابقات جام جهانی، برگزاری امتحانات نهایی به پایان می رسد، ادامه داد: امتحانات تا یک روز مانده به جام جهانی یعنی 22 خردادماه به پایان می‌رسد.
 
وی درباره امتحانات پایه‌های دیگر نیز افزود: پایه‌های دیگر امتحانات داخلی دارند و مسئولان مدرسه و استان برنامه‌ریزی می‌کنند تا قبل از 22 خرداد 93، تمام امتحانات به پایان برسد.


ویدیو مرتبط :
کلاس های آمادگی برای امتحانات نهایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان از اردیبهشت ۹۲/اعلام نتایج نهایی در ۱۵ شهریور



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

آغاز ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان از اردیبهشت ۹۲/اعلام نتایج نهایی در ۱۵ شهریور

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: مهلت ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان از اردیبهشت‌ماه سال ۹۲ آغاز می‌شود.

محمود ملاباشی، رئیس سازمان امور دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، افزود: مهلت نقل و انتقال دانشجویان از اردیبهشت‌ماه سال 92 آغاز و به مدت یک ماه ادامه دارد.

وی بیان داشت: بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام دانشگاه‌های مبدا و مقصد هرکدام به صورت جداگانه مهلت دارند تا پرونده افراد درخواست کننده را طی مدت 15 روز بررسی کنند.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: بعد از این مدت نتایج بررسی دانشگاه‌های مبدا و مقصد طی 15 روز به سازمان امور دانشجویان اعلام می‌شود.

ملاباشی خاطرنشان کرد: سازمان امور دانشجویان از طریق پرتال مربوط به نقل و انتقال دانشجویان بر عملکرد دانشگاه‌ها در این حوزه نظارت می‌کند.

وی تأکید کرد: دانشگاه‌ها باید معادل 20 با 25 درصد ورودی‌های خود را برای انتقالی بپذیرند.

رئیس سازمان امور دانشجویان تصریح کرد: نتایج نهایی نیز 15 شهریورماه اعلام می‌شود و دانشجویان از اول مهرماه می‌توانند به دانشگاه‌های تعیین شده منتقل شوند./خبرگزاری فارس