اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین پیام مسافر ایرانی پرواز مرگ مالزی


دوستان و نزدیکان «پوریا نورمحمدی» یکی از مسافران ایرانی پرواز «ام‌اچ 370» خطوط هوایی مالزی امیدوارند او بتواند به مادر خود در آلمان برسد. آخرین پیام منتشرشده از این جوان ایرانی در صفحه شخصی‌اش در فیسبوک قصد او از سفر را روشن‌تر ساخته است.

خبرگزاری ایسنا: دوستان و نزدیکان «پوریا نورمحمدی» یکی از مسافران ایرانی پرواز «ام‌اچ 370» خطوط هوایی مالزی امیدوارند او بتواند به مادر خود در آلمان برسد. آخرین پیام منتشرشده از این جوان ایرانی در صفحه شخصی‌اش در فیسبوک قصد او از سفر را روشن‌تر ساخته است.

 سایت تدبیر نوشت: نشریه «تایم» با اشاره به هویت یکی از دو مسافر ایرانی که از طریق گذرنامه جعلی با خط هوایی مالزی سفر کرده بودند، به آخرین پیام منتشرشده از سوی او در فیسبوک اشاره می‌کند و در این مورد می‌نویسد: «آخرین پیام منتشرشده از سوی پوریا نورمحمدی در صفحه فیسبوک نشان می‌دهد که او با روحیه‌ای خوب ایران را ترک کرده بود. او در این پیام نوشته بود "خیلی خوشحال و هیجان‌زده هستم." احساس این جوان 19 ساله ایرانی قطعا ناشی از هدف او برای سفر بوده است. او می‌خواست با سفر به آلمان به مادرش برسد تا با کمک او زندگی تازه‌ای را بسازند.»

«تایم» در ادامه با اشاره به سرنوشت حساب کاربری این مسافر ایرانی می‌افزاید: «نورمحمدی پیش از سفر در فیسبوک نوشته بود "به دلیل برخی مشکلات باید حساب کاربری‌ام در فیسبوک را غیرفعال کنم. اگر بدی‌ای در حق کسی کرده‌ام من را حلال کنید." این پیام در تاریخ 24 فوریه در فیسبوک منتشر شده بود. آخرین پیام از مسافر ایرانی. پس از این پیام، بسیاری از دوستان او متوجه شدند که این مسافر ایرانی کشورش را ترک کرده است.»

«تایم» همچنین می‌نویسد: «یک شب پیش از سفر پوریا، او در صفحه شخصی‌اش در فیسبوک از ابراز احساسات تمامی دوستانش قدردانی کرده و در این مورد نوشته است از همه شما عزیزان برای دعاهایتان ممنونم. من حالم خوب است.»


ویدیو مرتبط :
آخرین فیلم از مسافران پرواز هواپیمای مالزی منفجر شده!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیاتی از "فیس بوک" مسافر ایرانی پرواز MH370 مالزی



اخبار,اخبار اجتماعی ,فیس بوک

 

اخبار اجتماعی - جزئیاتی از "فیس بوک" مسافر ایرانی پرواز MH370 مالزی

نورمحمدی" پیش از سفر در "فیس بوک" نوشته بود :"به دلیل برخی مشکلات باید حساب کاربری ام در "فیس بوک" را غیر فعال کنید. اگر بدی ای در حق کسی کرده ام من را حلال کنید."

 دوستان و نزدیکان "پوریا نورمحمدی" یکی از مسافران ایرانی پرواز "ام اچ 370" خطوط هوایی مالزی امیدوارند او بتواند به مادر خود در آلمان برسد. آخرین پیام منتشر شده از این جوان ایرانی در صفحه شخصی اش در "فیس بوک" قصد او از سفر را روشن تر ساخته است.

به گزارش "تدبیر"، نشریه "تایم" به اشاره به هویت یکی از دو مسافر ایرانی که از طریق گذرنامه جعلی با خط هوایی مالزی سفر کرده بودند به آخرین پیام منتشر شده زا سوی او در "فیس بوک" اشاره می کند و در این مورد می افزاید :"آخرین پیام منتشر شده از سوی "پوریا نورمحمدی" در صفحه "فیس بوک" نشان می دهد که او با روحیه ای خوب ایران را ترک کرده بود. او در این پیام نوشته بود :خیلی خوشحال و هیجان زده هستم." احساس این جوان 19 ساله ایرانی قطعا ناشی از هدف او برای سفر بوده است. او می خواست با سفر به آلمان به مادرش برسد تا با کمک او زندگی تازه ای را بسازند."

نشریه "تایم" در ادامه با اشاره به سرنوشت حساب کاربری این مسافر ایرانی می افزاید :"نورمحمدی" پیش از سفر در "فیس بوک" نوشته بود :"به دلیل برخی مشکلات باید حساب کاربری ام در "فیس بوک" را غیر فعال کنم. اگر بدی ای در حق کسی کرده ام من را حلال کنید." این پیام در تاریخ 24 فوریه در "فیس بوک" منتشر شده بود. آخرین پیام از مسافر ایرانی. پس از این پیام بسیاری از دوستان او متوجه شدند که این مسافر ایرانی کشورش را ترک کرده است."

نشریه "تایم" در ادامه می افزاید که یک شب پیش از سفر پوریا او در صفحه شخصی اش در "فیس بوک" از ابراز احساسات تمامی دوستانش قدردانی کرده و در این مورد نوشته است :"از همه شما عزیزان برای دعاهایتان ممنونم. من حالم خوب است."

اخبار اجتماعی - تدبیر