اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت پرونده بیمارستان‌ فاطمی اردبیل


دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت که احکام عوامل درگیری در بیمارستان‌ فاطمی اردبیل صادر شده است.

خبرگزاری ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت که احکام عوامل درگیری در بیمارستان‌ فاطمی اردبیل صادر شده است.

ناصر عتباتی با بیان این مطلب، اظهار کرد: در رابطه با این پرونده 14 نفر دستگیر شدند که برای 9 نفر از عوامل اصلی این حادثه کیفرخواست صادر و پرونده آن‌ها به دادگاه ارسال شد.

وی با یادآوری اینکه دادگاه متهمان این پرونده هفته گذشته برگزار شد، ادامه داد: عمده عناوین اتهامی متهمان، اخلال در نظم عمومی، شرکت در نزاع دسته‌جمعی و تخریب اموال دولتی بوده است.

عتباتی از بیان جزییات احکام صادره خودداری کرد و گفت: در حال حاضر با اعتراض به رای صادره، پرونده به دادگاه تجدیدنظر ارسال شده و تا زمانی که تجدیدنظرخواهی صورت نگیرد، جزییات احکام آنها اعلام نمی‌شود.

 25 آبان ماه عده‌ای با ایجاد رعب و وحشت و مجروح‌ کردن تعدادی از پرسنل یکی از بیمارستان‌های اردبیل از صحنه حادثه پا به فرار گذاشتند که این افراد با تلاش نیروی انتظامی و دستگاه قضایی شناسایی و دستگیر شدند.


ویدیو مرتبط :
فیلم حمله اراذل و اوباش به بیمارستان فاطمی اردبیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت پرونده پارتی شبانه



 

آخرین وضعیت پرونده پارتی شبانه

 

مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گو با مهر درباره پرونده تخلف فوتبالی هایی که در پارتی شبانه دستگیر شدند گفت: پرونده این بازیکنان در حال حاضر در مراجع قضایی مفتوح است و تا زمانی که آنها رایی در این زمینه صادر نکردند ترجیح می دهیم این پرونده مسکوت بماند.

 

همچنین تاج در این گفت و گو درباره آخرین مذاکرات برای انتخاب سرمربی ترک برای تیم ملی گفت: این مذاکرات را رد نمی کنم و کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با استراتژی جدیدی درحال مذاکره با این مربیان است.../جهان نیوز