اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آخرین وضعیت مرگ ستار بهشتی و مجری


دادستان تهران در مورد پرونده مرگ یکی از مجریان صدا و سیما گفت: در این پرونده قتل مطرح نیست و منتظر نظر پزشکی قانونی هستیم.

خبرگزاری مهر: دادستان تهران از صدور 17 کیفرخواست و محکومیت 80 متهم جدید در پرونده فساد بانکی خبر داد.

عباس جعفری دولت آبادی صبح دوشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرستان دادسرای خارک و ناحیه 19 در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در مورد پرونده گودبرداری‌های غیراصولی جدید در پایتخت گفت:‌این پرونده‌ها در دادسرای جنایی تشکیل شده و متهمان هم به قید وثیقه آزادند و شهرداری تهران هم ترتیباتی داده تا خانواده‌ها مشکل مسکن نداشته باشند.

وی در مورد پرونده مرگ یکی از مجریان صدا و سیما گفت: در این پرونده قتل مطرح نیست و منتظر نظر پزشکی قانونی هستیم.وی همچنین در مورد اینکه گفته شده متهم پرونده عرفان کیهانی اعتصاب غذا کرده و وضعیت مناسبی در زندان ندارد گفت: این گزارش هنوز به دست من نرسیده و از آن بی اطلاعم.جعفری دولت آبادی در واکنش به این سوال که دادستانی در مورد اظهارات حمید رسایی چه اقدامی انجام داده گفت: طرح شکایت را به دادسرای ویژه روحانیت ارایه کرده‌ایم.

دادستان تهران در مورد آخرین وضعیت پرونده ستار بهشتی گفت: کمیسیون 11 نفره‌ای تشکیل شد و حتی از پزشکان خارج از پزشکی قانونی هم با تخصص‌های قلب،‌ گوارش و... دعوت کردیم که همه پزشکان گفتند مرگ نمی‌تواند بر اثر ضربه به سر بوده باشد و احتمال شوک بسیار قوی است. این نظریه توسط تیم پزشکان متخصص و پزشکی قانونی به دادستانی اعلام شده که البته در آن قید شده است متهم بیماری قبلی هم نداشته است.

وی در مورد پرونده خیابان شهدی مدنی هم گفت: هنوز کمیسیونی در این مورد تشکیل نشده است. دولت آبادی در مورد موضوع افزایش نظارت بر زندانها هم گفت: طی بخشنامه‌ای اعلام کردیم تمامی دادسراها باید بر بازداشتگاه‌های کلانتری‌ها نظارت بیشتری داشته باشند.

جعفری دولت آبادی در مورد پرونده اداره برق هم گفت: این پرونده شاکیان زیادی دارد و عدد آن‌بیش از هزار نفر است که به علت برخی از نقایص به دادسرای عمومی ارجاع شده است و همچنان پرونده ادامه دارد.

دادستان تهران در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات وکیل جوانفکر که مدعی شده بود مشاور رئیس جمهور باید 4 روز دیگر در بیمارستان بماند، اظهار داشت: علی اکبر جوانفکر امروز خود را به زندان معرفی کرد و این موضوعات در خصوص بیماری وی صحت ندارد.

وی همچنین درباره پرونده مهدی هاشمی اظهار داشت: این پرونده به زودی در دادستانی نهایی شده و کیفرخواست صادر می‌شود.دادستان تهران در ادامه از رسیدگی به پرونده جرائم ورزشی در دادسرای فرهنگ و رسانه در آینده ای نزدیک خبر داد.


ویدیو مرتبط :
استاد ستار ءِ یک کوهنیں زیمرے ( آهنگ قدیمی ازاستاد ستار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت پرونده «ستار بهشتی»



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

با گذشت حدود چهار ماه از مفتوح شدن پرونده در دادسرا

پرونده مرگ «ستار بهشتی» هنوز به دادگاه ارسال نشده است

وکیل مدافع اولیای دم ستار بهشتی گفت: با گذشت حدود چهار ماه از مطرح شدن پرونده مرگ ستار بهشتی، این پرونده هنوز به دادگاه ارسال نشده است.

گیتی پور فاضل در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: با وجود اینکه قرار بوده تا آخر بهمن ماه این پرونده به دادگاه برود ولی تاکنون به دادگاه ارسال نشده است.

وی افزود: تاکنون اخطاری مبنی بر ارسال پرونده از شعبه اول بازپرسی دادسرای امور جنایی پایتخت به دادگاه به دست من نرسیده است.

وکیل مدافع اولیای دم ستار بهشتی گفت: من به دفتر شعبه اول بازپرسی دادسرای امور جنایی مراجعه کردم اما مدیر دفتر این شعبه نیز از وضعیت این پرونده ابراز بی‌اطلاعی کرد.

پور فاضل در روز سی‌ام دی ماه سال جاری به ایسنا گفته بود که بازپرس پرونده قول داده تا آخر بهمن ماه پرونده شکایت اولیای دم ستار بهشتی از ماموران پلیس فتا، به دادگاه برود./ایسنا