اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

آتش سوزی یک اتوبوس اسکانیای دیگر...


شهردار مهران گفت: یک دستگاه اتوبوس اسکانیای حامل زائران عتبات عالیات در مرز مهران استان ایلام دچار آتش‌سوزی شد.

خبرگزاری ایسنا: شهردار مهران گفت: یک دستگاه اتوبوس اسکانیای حامل زائران عتبات عالیات در مرز مهران استان ایلام دچار آتش‌سوزی شد.

علیرضا سروری در خصوص این حادثه افزود: این اتوبوس دیروز عصر ، در حالی که زائران عتبات عالیات را در آستانه اربعین حسینی از تهران به مقصد مرز بین‌المللی مهران حمل می‌کرد به دلیل نقص فنی در سیستم برقی و جرقه‌های متوالی برق از قسمت‌های مختلف آتش گرفت.

وی با بیان اینکه مسافران اتوبوس پیش از وقوع آتش‌سوزی در کنار جاده در پایانه مرزی مهران از اتوبوس پیاده شده بودند و آسیبی ندیده‌اند افزود: راننده این اتوبوس هنگام وقوع آتش‌سوزی در داخل اتوبوس و در حال استراحت بوده و دچار جراحت شده است.

شهردار مهران گفت: تیم آماده‌باش آتش‌نشانی مستقر در مرز مهران پس از اطلاع حادثه وارد عمل شده و ضمن نجات راننده، آتش را خاموش کردند.

سروری تاکید کرد: بیش از 80 درصد این اتوبوس اسکانیا در آتش سوخته است.

در پی این حادثه تیمی متشکل از کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی برای بررسی‌های بیشتر به محل حادثه اعزام شده‌اند.


ویدیو مرتبط :
آتش سوزی اتوبوس در پرند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۲۰ کشته در آتش سوزی اتوبوس همراهان عروس



 

۲۰ کشته در آتش سوزی اتوبوس همراهان عروس

آتش سوزی اتوبوس همراهان عروس در ایالت پنجاب پاکستان باعث کشته شدن ۲۰ نفر شد.

وب سایت سامای لایو در گزارشی نوشت حادثه در ۱۰۰ کیلومتری راولپندی رخ داد که اتوبوس مملو از جمعیت همراهان عروس که از عروسی باز می گشتند دچار حریق شد.

پلیس تایید کرد بدلیل سوختگی شدید قادر به شناسایی برخی از اجساد نیستند. شاهدان می گویند انفجار کپسول گاز ثانیه هایی قبل از آتش سوزی اتوبوس را دیده اند. ماه گذشته نیز برخورد اتوبوس با تانکر سوخت باعث سوختن ۳۰ نفر در آتش شده بود.... / خبر آنلاین