سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

کوسه ای که سوژه اخبار دنیا شد +عکس


یک صیاد ساکن فلوریدا، اخیراً صید شگفت انگیزی داشته که تصاویر آن در صدر خبرهای دنیا قرار گرفته است.

 
 
 

صبح بخیر: یک صیاد ساکن فلوریدا، اخیراً صید شگفت انگیزی داشته که تصاویر آن در صدر خبرهای دنیا قرار گرفته است. روز 19 آوریل ماهیگیری به نام کارل مور، یک کوسه جنی بسیار نادر از آبهای کی وست در فلوریدا صید کرد. او می گوید: «من اصلاً نمی دونستم چیه. قلابو از دهنش درنیاوردم چون دندونای تیز و وحشتناکی داشت.» در عوض وی چند عکس از این کوسه عجیب انداخته و آن را داخل اقیانوس انداخت.

صید کوسه ای عجیب توسط صیاد میگو

صید کوسه ای عجیب توسط صیاد میگو

صید کوسه ای عجیب توسط صیاد میگو

کارل مور تا روز پنج شنبه این یافته خود را به اداره ملی اقیانوسی و جوی (NOAA) گزارش نکرد. این کوسه عجیب 5.5 متری دومین کوسه ای است که در این ناحیه کشف شده است و یکی از نادرترین گونه های کوسه می باشد. کوسه های جنی عمدتاً در آبهای ژاپن دیده می شوند و رنگ آنها "سفید مایل به صورتی" است و باله های آبی دارند.


ویدیو مرتبط :
اخبار ورزشی سوژه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بی‌خطرترین کوسه دنیا +عکس



دانشمندان موسسه ملی اقیانوس‌شناسی و جوشناسی آمریکا (NOAA) دومین نمونه از کوسه بسیار نادر و کوچک موسوم به «کوسه جیبی» را در خلیج مکزیکو کشف کردند که تنها 14 گرم وزن و طولی معادل 14 سانتیمتر دارد.

  اخبار,اخبار گوناگون,بی‌خطرترین کوسه دنیا,بی‌خطرترین کوسه

نام کوسه‌ها همیشه یادآور موجودات عظیم‌الجثه‌ای است که با دندان‌های تیزشان، آماده حمله به انسان یا سایر موجودات دریایی هستند، اما محققان اخیرا کشف نوعی از کوسه کوچکی را گزارش کردند که در کف دست به راحتی جا می‌شود.


نخستین نمونه از کوسه جیبی (pocket shark) در سال 1984 شناسایی شد؛ محققان موسسه ملی اقیانوس‌شناسی و جوشناسی آمریکا سال 2010 در تحقیقات خود برای بررسی عادات تغذیه‌ای نهنگ اسپرم، دومین نمونه از این کوسه را شناسایی کردند.

 

اخبار گوناگون - مشرق