سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

چیزبرگر های سیاه رنگ ژاپنی! +عکس


برگر کینگ (Burger King) ژاپن، برگر هایی می فروشد که آن ها را با استفاده از «زغال چوب بامبو» و «جوهر ماهی مرکب» به رنگ سیاه در می آورد.

 
 
 
 
  صبح بخیر: همه می دانیم که ژاپن غذاهای معروفی دارد، اما ظاهرا آن ها استعداد خاصی نیز در ابداع غذاهای عجیب و غریب دارند.

ژاپنی ها به این نتیجه رسیده اند که غذای سنتی برگر دارد تکراری می شود، پس بهتر است برگر هایشان را سیاهرنگ کنند!

این برگر، ظاهر تاثیرگذارش را مدیون پنیر سیاه، سس سیر سیاه و نان کاملا سیاه است. نان و پنیر سیاه با زغال چوب بامبو، و سس سیر با جوهر ماهی مرکب رنگ می شود. این دو ماده رنگی، به عنوان افزودنی در غذا مورد استفاده قرار می گیرند.

برگرهای سیاه رنگ!

برگرهای سیاه رنگ!

برگرهای سیاه رنگ!


ویدیو مرتبط :
یک عکس سیاه و سفید را در گیمپ رنگ کنید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرغ‌هایی با گوشت سیاه رنگ! +عکس


مرغ یکی از مهمترین طیوری است که بسیاری از مردم دنیا از آن استفاده می کنند و در همه جای دنیا نیز به یک شکل وجود دارند. مرغ ها از جمله حیوانات سفید گوشت حساب می شوند اما استثناهای نیز میان آن ها وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران: مرغ یکی از مهمترین طیوری است که بسیاری از مردم دنیا از آن استفاده می کنند و در همه جای دنیا نیز به یک شکل وجود دارند. مرغ ها از جمله حیوانات سفید گوشت حساب می شوند اما استثناهای نیز میان آن ها وجود دارد.

مردم آسیا و مخصوصا شرق این قاره از جمله افرادی هستند که چیزهای عجیبی میخورند و البته علاقه بسیاری هم به این خوردنی ها دارند. یکی از این موارد بسیار عجیب مرغی است که گوشتی کاملا سیاه دارد.

"سیلکی چینی" نوع خاصی از پرنده است که تا وقتی زنده باشد بسیار زیبا و جذاب است اما هنگام خوردنش حتما شوکه خواهید شد.این پرنده که نوع خاصی مرغ به حساب می آید گوشتی کاملا سیاه رنگ دارد و در چین به عنوان یک غذای اعیانی استفاده می شود.



اندام داخلی این مرغ کاملا سیاه است و این سیاه بودن تنها به گوشت و پوست او ختم نمیشود بلکه استخوان ها و اندام های داخلی بدن او نیز سیاه رنگ است. نکته جالب این است که اگر گوشت او سیاه نبود به هیچ عنوان نمی شد تفاوت آن را با یک مرغ طبیعی تشخیص داد.

 بر روی بدن این پرنده پرهای جالبی وجود دارد که به ابریشم معروف شده اند از این رو قیمت این پرنده نیز بسیار بالا است. به گفته چینی ها این پرنده می تواند دستگاه های داخلی بدن را تنظیم کرده و برای گردش خون بسیار مفید است.