سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

چهره مشترک همه انسان ها +عکس


موسسه نشنال جئوگرافیک در مجله خود ( ماه March) چهره هایی را به چاپ رسانده که تا ابد در ذهن ها خواهد ماند.

تاپ ناپ: موسسه نشنال جئوگرافیک در مجله خود ( ماه March) چهره هایی را به چاپ  رسانده که تا ابد در ذهن ها خواهد ماند.این چهره ها ، چهره انسانهای عادی  امروزه هستند. یک موسسه تحقیقاتی در چین در طول 10 سال عکسهای زیادی از  مردم جهان تهیه کرده است و در نهایت هنرمند دیجیتالی جو لرتولا (Joe  Lertola)  این عکسها رابا هم ادغام نموده است.  عکسی که از ادغام 7 میلیون عکس تهیه شده است و نمایانگر چهره کلی انسان های روی زمین است.

چهره غالب انسانها +عکس

دیوید ترود (David Trood) هنرمند عکاس با استفاده از همین ایده چهره متوسط افراد را در سنین مختلف و مناطق جغرافیایی متفاوت تهیه کرده است.

چهره 100 نفر دانمارکی
چهره غالب انسانها +عکس

چهره 100 نفر از کودکان 10 ساله دانمارکی
چهره غالب انسانها +عکس

چهره 100 نوجوان 14 ساله دانمارکی
چهره غالب انسانها +عکس

چهره 100 نفر از ساکنین گرینلند
چهره غالب انسانها +عکس

 چهره 100 نفر تایلندی
چهره غالب انسانها +عکس

 چهره غالب مردان دنیا
چهره غالب انسانها +عکس

 چهره غالب زنان دنیا
چهره غالب انسانها +عکس


ویدیو مرتبط :
مشترک بودن اجداد انسان ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ربات انسان نما با چهره زنده + عکس



اخبار , اخبار علمی,تصاویر ربات انسان نما,ربات انسان نما با چهره زنده

 

ربات انسان‌نمای جدیدی که اخیرا در نمایشگاه الکترونیک هنگ‌کنگ رونمایی شده، از چهره‌ای کاملا زنده برخوردار بوده که می‌تواند حالات چهره انسان را شناسایی کرده و به شیوه‌ای طبیعی به آن پاسخ دهد.

این سر رباتیک موسوم به Ham که توسط دیوید هانسون، طراح رباتیک آمریکایی طراحی شده است، می‌تواند به سوالات ساده پاسخ داده و در شبیه‌سازی سناریوهای پزشکی مورد استفاده قرار بگیرد.

این سر با ماده نرم و قابل انعطافی موسوم به Frubber و با استفاده از مهندسی مکانیک نرم‌تن و نانوفناوری ساخته شده است. این ربات از منافذ واقعی پوست با اندازه‌های چهار در 40 نانومتر برخوردار است. دستگاه Ham با استفاده از نرم‌افزار تخصصی می‌تواند برخی حالات چهره انسان را شناسایی کرده و به شکل طبیعی به آن‌ها پاسخ دهد. ربات‌های انسان‌نما می‌توانند واقعا چهره انسان را ببینند، با آن‌ها ارتباط چشمی برقرار کرده و گفتار را درک کنند تا بتوانند با انسان وارد گفت‌وگو شوند.

این اولین رباتی نیست که توسط هانسون ساخته شده است؛ نسخه قبلی Ham از روی چهره آلبرت اینشتین ساخته شده بود و توجه زیادی را بخود جلب کرد. ربات انسان‌نمای اینشتین با استفاده از چندین موتور، حالات چهره را بوجود می‌آورد. این موتورها بطور ماهرانه‌ای در چندین نقطه اطراف دهان و چشمان قهوه‌ای ربات تنظیم شده و حالات انتخابی چهره را ایجاد می‌کردند.

ربات Ham در حال حاضر در نمایشگاه بهاره منابع الکترونیک جهانی در AsiaWorld Expo با بیش از 4000 غرفه که بزرگترین رویداد در نوع خود در جهان محسوب می‌شود، رونمایی شده است.

اخبار , اخبار علمی,تصاویر ربات انسان نما,ربات انسان نما با چهره زنده

 

اخبار عملی - بهارنیوز