سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ویلچری که به راحتی از پله‌ها بالا می‌رود


فرایند بالارفتن از پله‌ها اگرچه برای افراد عادی عملی ساده به شمار می‌آید اما برای افرادی که بر روی یک ویلچیر نشسته‌اند کاری سخت و طاقت فرسا است و به منظور انجام آن باید از دیگران کمک بگیرند.

وبسایت فارنت - حسن کریمی: فرایند بالارفتن از پله‌ها اگرچه برای افراد عادی عملی ساده به شمار می‌آید اما برای افرادی که بر روی یک ویلچیر نشسته‌اند کاری سخت و طاقت فرسا است و به منظور انجام آن باید از دیگران کمک بگیرند. با این وجود ویلچیر Scalevo به منظور تغییر این شرایط طراحی شده است.

این ویلچیر پروژه ده دانشجوی سوئدی است که در تابستان سال ۲۰۱۴ کلید خورد. هشت دانش‌‌جوی رشته مکانیک و برق به همراه دو دانشجوی طراحی صنعتی تیمی از افراد جوان را تشکیل داده‌اند که با هدف بهبود زندگی افراد دارای ناتوانی جسمی گرد هم آمده‌اند.

دانشجویان سوییسی ویلچری را طراحی کرده‌اند که به راحتی از پله‌ها بالا و پایین می‌رود

در وب‌سایت این تیم، اینچنین می‌خوانیم:

هدف ما ساخت یک ویلچیر الکتریکی است که توانایی بالارفتن از پله‌ها را دارد.

دانشجویان سوییسی ویلچری را طراحی کرده‌اند که به راحتی از پله‌ها بالا و پایین می‌رود

دانشجویان سوییسی ویلچری را طراحی کرده‌اند که به راحتی از پله‌ها بالا و پایین می‌رود

این پروژه توسط Beni Winter دانشجوی مهندسی آغاز شد که در ابتدا قصد داشت روباتی را با توانایی بالارفتن از پله‌ها طراحی کند. خیلی‌زود این پروژه اهمیت بالاتری پیدا کرد و در تولید محصولی با کارایی بالاتر به کار گرفته شد.


ویدیو مرتبط :
ویلچری که می تواند از پله ها بالا برود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

والیبالیست ها به راحتی ونزوئلا را در هم کوبیدند / تمرین برای شکست دادن صربستان / فعلا یک پله بالا تر از استرالیا



شاگردان ولاسکو , والیبال , المپیک

 

شاگردان ولاسکو در 3 ست پیاپی موفق شدند ونزوئلا را شکست دهند.

به گزارش خبرآنلاین؛تیم ملی والیبال کشورمان به چهارمین پیروزی خود در رقابت های انتخابی المپیک دست پیدا کرد.

آنها صبح امروز به مصاف ونزوئلا رفتند و موفق شدند با نیجه سه بر صفر این حریف خود را شکست دهند.شاگردان ولاسکو فردا را استراحت می کنند و روز شنبه در یکی از سخت ترین دیدارهای خود به مصاف صربستان،قهرمان اروپا خواهند رفت.

ملی پوشان با این پیروزی 11 امتیازی شدند و بالاتر از استرالیا در جدول رده بندی قرار گرفتند.البته استرالیایی ها یک بازی کمتر از ایران انجام داده اند و امشب باید به مصاف تیم ملی ژاپن بروند.شکست این تیم مقابل ژاپن می تواند خبر خوبی برای تیم ملی ما باشد.استرالیا جدی ترین رقیب ایران برای تصاحب سهمیه المپیک است و یک لغزش این تیم کافی است تا دوباره سرنوشت صعود ملی پوشان به دست خودشان بیفتد..../خبرآنلاین