سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

نجات معجزه آسای این زن از مرگ حتمی! 16+


یک زن چینی به طور معجزه آسایی پس از اصابت به ضربه چاقو از ناحیه سر از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

 
 
 
 
  صبح بخیر: یک زن چینی به طور معجزه آسایی پس از اصابت به ضربه چاقو از ناحیه سر از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

روزنامه کویتی "الرای"، به نقل از منابع پزشکی منتشر کرد؛ چاقویی که به سر وی برخورد کرده بود به مدت سه ساعت در داخل سر وی قرار داشت و پس از آن تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گفته منابع پزشکی، این زن که "زهانگ" نام دارد از لحاظ روانی و عقلی متعادل نیست و از آن رنج می برد.

نجات معجزه آسای این زن از مرگ حتمی! 16+

به گزارش صبح بخیر نکته عجیب تر تشخیص جراحان است که معتقدند زهانگ با وجود وارد آمدن ضربه چاقو به مخ وی هیچ خطری وی را تهدید نمی کند.

پزشکان می گویند از خوش شانسی این زن چاقو به ناحیه ای از مخ وی اصابت کرده بود که در آن قسمت هیچ گونه عصب و یک مویرگ وجود نداشت و به همین دلیل زنده ماند.

به چگونگی اصابت چاقو به سر زهانگ اشاره ای نشده است.

نجات معجزه آسای این زن از مرگ حتمی! 16+

نجات معجزه آسای این زن از مرگ حتمی! 16+


ویدیو مرتبط :
نجات معجزه آسای كودك از مرگ حتمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: نجات معجزه آسای كودك از مرگ حتمی


در یك سانحه رانندگی دختربچه خردسال روس دوبار به طور معجزه آسا از دام مرگ گریخت.

جام جم آنلاین: در یك سانحه رانندگی دختربچه خردسال روس دوبار به طور معجزه آسا از دام مرگ گریخت.

اتومبیل والدین این دختر بچه دو ساله در اتوبان بین مسكو  و اوفا به دلیل لغزندگی جاده و سبقت بی جا لیز خورده و تقریبا دوری 360 درجه می زند. در همان هنگام كامیونی كه از مسیر مخالف حركت می كرد به شدت با عقب اتومبیل برخورد می كند.

شدت تصادف به اندازه ای بود كه شیشه عقب اتومبیل از هم پاشیده شده و كودك به میان اتوبان پرتاب می شود. در همان لحظه كامیون دیگری با سرعت از فاصله چند سانتی متری بچه عبور می كند.

راننده كامیون سوم به موقع ترمزكرده و این فرصت را به پدر كودك كه هراسان از اتومبیل بیرون پریده بود می دهد تا كودكش را در آغوش بگیرد.

دختربچه كه به طورسطحی از ناحیه سر مجروح شده بود برای مداوا و آزمایش های لازم از جمجمه اش به بیمارستان شهر لیسكوو انتقال یافت.

فیلم ویدئویی این حادثه  كه توسط دش‌كم اتومبیل دیگری گرفته شده به خوبی دو بار نجات معجزه آسای این بچه را از مرگ حتمی به تصویر كشیده است.